Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '14

 
Kategori
Şiir
 

Hastahane mesnevisi

Hastahane mesnevisi
 

cayyolu.com.tr/Bugün Cuma günüdür hastaneden taburcu oldum/Azrailin elinden kaçıpbir kez daha kurtuldum/Nasip bu içecek suyumuz yiyecek ekmeğimiz var/Neler söylersen


 
Bugün Cuma günüdür hastaneden taburcu oldum
Azrailin elinden kaçıp bir kez daha kurtuldum
 
Nasip bu içecek suyumuz, yiyecek ekmeğimiz var
Neler söylersen söyle bu dünya insanlara çok dar.
 
Bir gün lalezarda şen şakrak şarkılar söylüyorsun
Ertesi gün yataklarda uzanıp Azraili bekliyorsun.
 
Şu Allahın işi, sanki hiç ölmeyecekmiş gibi yaşa
Sonra belin bükülsün adın yazsınlar bir beyaz taşa.
 
Olacak şey mi bu;  bu ikisinin  hiç ortası yok mu
Bu yaşamın, sonunda bitmek ciddi  bir kuruntu
 
Neden bu hayatta hep hiç ölmeyecek gibi yaşarız
Sonra da ölmeye yattık mı biz  bu işe çok şaşarız
 
Oysa yaşam ve ölüm dünyada hep insanlar için
İnsan yaşarken zaten ölüyor bunu çok iyi bilin
 
Ama bunun hesabı yok, bekle sonra sıra bana gelir
Bir bakarsın Azrail kapını, hemencecik çalıverir.
 
Dai bu kez de ucuz kurtuldun yoksa rüşvet mi verdin
Hani bu konularda rüşvet yasaktır; çok ayıp derdin.
 
 
 
 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..