Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '18

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Hastalığı Friedreich Ataxia, Arzusu Cumhurbakanımızı Görmek

Hastalığı Friedreich Ataxia, Arzusu Cumhurbakanımızı Görmek
 

Her platforda Cumhurbaşkanımıza sesleniyor lütfen bizi duyun


Yazdığı duygu yüklü şiirleri hem kendisi hem de Engin Arda okudu. Her fırsatta hastalığını ve kendisi gibi aynı hastalıktan muzdarip kişilerden bahseden Aysel konuşurken, herkes duygusal anlar yaşadı.

Tek Rumeli Tv de “Emine Sultanın Mutfağı” adlı programda, canlı yayın konuğu olan sanatçı Engin Arda ve Friedreich ataxia’lı sair yazar Aysel Oturak, seyirciye duygusal anlar yaşattı.

Katıldığı her programdan hükümetimize bıkmadan usanmadan seslenen Aysel, bu kez ben Friedreich atasisi hastalığından dolayı tekerlekli sandalyeye oturmak zorunda kaldığımdan bu yana yapmadığım hiçbir şey kalmadı:
Her fırsatta her çıktığım gerek tv.ler gerek gazete haberleri, Fax, dilekçe, mail ve İstanbul mitingleri her yerden feryat ediyorum. “Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ı görmek istiyorum” diye, ama bir türlü bana sıra gelmiyor yıllardır. Her yere herkese cevap veriliyor. Cumhurbaşkanımızın bu konulara duyarlılığını biliyorum. Ama ona iletilmediğini düşünüyorum.

Ben onların (iletmeyenlerin yada yetkilileri)  kızı, kız kardeşi olabilirdim yine bu kadar duyarsız kalabilirler miydi? Bende bu Bayrağın altında bu topraklar yaşayan bu ülkenin bir vatandaşıyım. Örnek vermek gerekirse internetten araştırılsın feryatlarım.

En son örnekle de yine İstanbul’a geldiğinde Cumhurbaşkanımıza belki ulaşırım diye umutla gittiğim İstanbul- Üsküdar toplu açılış törenlerinde her defasında olduğu gibi arada birkaç metrelik mesafeler kalmasına ve onca yalvarıp dil dökmeme rağmen görüştürülüp ulaşmama izin verilmedi.

Ben vatan haini değilim, düşman değilim, terörist değilim. Bana izin verilmeyecekse kimlere verilecek, diyerek sitem etti.

Aysel Oturak gerek sosyal medyadan, gerekse mesajlarla büyük destek gördü.

 

 

magazinname.com

 

 
Toplam blog
: 34
: 158
Kayıt tarihi
: 29.06.14
 
 

Merhaba güzel insan, buda benim youtube kanalım abone olursan kanal seninle güzellecek. Eğer kanalı..