Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

aygoz Özlem Eryoldaş

http://blog.milliyet.com.tr/aygoz1

22 Mart '07

 
Kategori
Evcil Hayvanlar
 

Hastalığın başından beri panik içerisindeyim..

Hastalığın başından beri panik içerisindeyim..
 

Hastalığının başından beri panik içerisindeyim. Yüreğim pırpır... Doktoru ne derse yapmaya çalışıyorum..Her gün iğne oluyor, serum takılıyor... Kendimi çok kötü hissediyorum onun her acı dolu sesini duyduğumda...Ama "o" bana en çok gücü veren aslında...Gözleriyle bana öyle bir bakıyor ki "üzülme ablacım, ben de iyileşmek için çaba sarfediyorum " diyor..Onun acı çekmesine dayanamıyorum.. İçim acıyor..Yüreğimin sızladığını hissediyorum..

Sanki "o"nu herkesden herşeyden korumak istiyorum. Benden başkası olmazsa yanında iyi olamaz zannediyorum..Oysa onu seven çok kişi var..Ama ne bileyim hep ben onun yanında olmalıyım diye düşünmekten alamıyorum kendimi..Ponti' nin iyi olduğu her an beni sevince boğuyor..Geçen gün bir lokma yemek yedi diye kendimden geçtim..Öyle sevindim ki gören, piyangodan büyük ikramiye bana çıktı sanırdı..Tüylerini okşasığımda tepki vermesi, ben kalktığımda peşimden gelmesi, seslere duyarlılığı bana iyi işaretler veriyor..Gece yanımda yatmak için atlamaya çalışması, sevginin gücüne inanmam beni rahatlatıyor..Tüm bu düşüncelerimide veterinerimize anlatıyorum..O nun yaptığı her eylem bir mucize sanki benim için.."Sakınan göze çöp batar" derler..Ama insan sevdiğini sakınmaz mı ?..

Ona zarar gelmemesi için tüm gücünü ortaya koymaz mı ? Kucağımda götürüp getiriyorum..Ona masaya yatırdığımda başım dönüyor, gözüm kararıyor..Ama ona belli etmemeye çalışıp konuşuyorum devamlı.."İyileşeceksin oğlum" diye..Dışarıdan bakıldığında pek normal bir hareket sayılmayabilir ama, ben bunun doğru olduğu inancındaydım..Çiçekler nasıl konutuğumuzda büyüyorlarsa Ponti de öyle..Ben konuşurken gözlerimin ta içine bakıyor..Yıllardır biz onunla gözlerimizle anlaştık..Buğulu gözlerinde ki anlamı bilirim..Gözleriyle bana kızar, sevinir..

Şimdi tek hayalim onun yeniden iyileşip sağlıklı bir şekilde benimle olması..Bu bencilce bir düşünce değil..Onun hayata bağlılığını görüyorum çünkü..Kendini bırakmadı bu kadar tedaviye rağmen..Sevginin gücü bu olsa gerek !!

 
Toplam blog
: 185
: 1494
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Yazabilmenin özgürlüğüyle... İstanbul'un bir bahar sabahında dünyaya gelmişim. Keşfetmek, anlayabilm..