Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '17

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Hastane Önünde İncir Ağacı

Hastane Önünde İncir Ağacı
 

Salih Arıkan


Güzel bir türküdür.Bizde hastanelerde bazen zorlanabiliyoruz. Burada iki kural var. Ya tüm yönleriyle Hastaneleri erişilebilir hale getirmek aslında tüm halka açık mekânlar olarak da ifade edilebilir. Yani bina girişleri uygun asansörlerde kabartma işaretler. Kapılarda kabartma bilgi notları bay ve bayan engelli tuvaletleri bina içerisinde bina içinde sarı çizgiler işitme engelliler için indüksiyon döngü sistemi gibi tüm erişilebilir şartlarını yerine getireceksin bu mecburiyettir. Ha yerine getirmiyorsan o zaman ben kuruma girdiğim an yardımcı personel yanımda olacak tüm işlemlerimi takip edecek çıkışıma kadar eşlik edecek.

Geçenlerde Kâtip Çelebi Üniversitesi Atatürk Hastanesinde hem görevli vermemişler hem de böyle bir hizmetimiz yok demişlerdi. Bunu diyenlerde hasta hakları görevlileri ben ilgili yerlere şikâyetlerimi yaptım. Ve Hastaneden beni aradılar. Ve geldiğim zaman görevli vereceklerini söylediler. Ben de aynı hatanın tekrarlanması halinde gerekli yerlere şikâyet edeceğim açık net ve anlaşılır olarak ifade ettim.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..