Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
243
 

Hastanedeyim ben

Hastanedeyim ben
 

 

O değil de;
 
Gönlüm istese de bugün annemlere gitmedim, yorgun hissediyordum. Biraz gözlerimi dinlendireyim dedim, telefonum çaldı. Arayan abim,
 
- neyin var kıs!sesin yorgun geliyor, hasta mısın?
 
- şimdi eşim dostum beni hastayım sanıyor/ yastayım hiç kimse bilmiyor… sen nasılsın, nerelerdesin?
 
- hastanedeyim ben…
 
- ay noldu kaza falan mı geçirdin, iyi misinnn?
 
- dur be kızım panik yapma, sadece hastane civarındayım.
 
- hadi iftara gel noolursuunn
 
- gelip seni alıp annemlere gidelim diye aradım bende. son iftarımızı orda yapalım
 
- çok yorgunum gidemem. sen gel iftarı beraber açalım
 
- beni yolumdan etme… niyete aldım, annemlere gidecem
 
- tamam o zaman… babamlara selam söyle. iyi iftarlar.
 
Tam gözlerimi kapadım, telefon yine çalmaya başladı. Gamze telefonda,
 
- yenge iftara sana gelmek istiyoruz, müsait misin?
 
- ne güzel olur, müsaitim kızım buyrun gelin
 
Sağ olsunlar geldiler. Keyifli bir iftar ve akşam geçirdik.
 
Bugün arefe, yarın bayram…
 
Bayramın geleceği arefeden belliymiş. Yani öyle şaşırmış gibi yapmayın. Biliyordunuz bayramın geleceğini. Hem zaten gelmesin de ne yapsın. Bir ay oruç tuttuktan sonra bayram gelmesin de kim gelsin.
 
He bide şeker çikolata ve tatlılar… Ben hepsinden bayağı bi tükettim. Aklımda şu an buzluktaki kadayıflı dondurma var. İşin aslı biraz tırsıyorum. Faranjit çat kapı geliyor. Geldimmi de gitmek bilmiyor, yatıya kalıyor…
 
Demem o ki,
 
Oğlumsuz geçireceğim ilk ve son Ramazan Bayramı… Kurban Bayramı da peşinden geliyor. O da ilk ve son olacak inşallah.
 
O değil de,
 
Mesafelere inat tüm sevdiklerimizin bayramı kutlu olsun…
 
İyi Bayramlar.
 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Geçti gitti... İyi bayramlar... Gelecek yıl oğlunla olan bayram için de peşin peşin iyi bayramlar...

Suskunbiradam 
 22.08.2012 4:09
Cevap :
:) Seni burada görmek ne hoş, safalar getirdin. :) Güzel dileğin için teşekkür ediyorum. :) Sevgilerimle Sayın Yazarım.  24.08.2012 12:28
 

kahraman abla , velet amerikali tam sana gore ! Saglik ve saygiyla

Newyorker 
 20.08.2012 21:58
Cevap :
:)))) Veletleri kategorize etmeyelim. :) Sevgilerimle.   24.08.2012 12:32
 

Çok şükür hastaneden çıktım, lakin rahatsızlığım devam ediyor.Beni arayanlara sonsuz teşekkürler.O değil de ne?...)))))))))

Abdülkadir Güler 
 20.08.2012 9:46
Cevap :
:( Çok geçmiş olsun. Alah acil şifalar versin Sayın Yazarım.  20.08.2012 21:37
 

Burdan sesimi duyarmisin bilmem, bayrami olmiyan memleketten bayrami olanina iyi bayramlar hasseten senin de istersen benim oglani bu bayramlik odunc vereyim! Saglik ve saygiyla

Newyorker 
 20.08.2012 0:24
Cevap :
:) Duymam mı... Bayramı olan memleketten bayramı olmayan memlekete İyi Bayramlar... Senin evlat geldiğinde geri dönmek istemeyebilir, bunu göze alırsan gelsin tabi. Evde kural yok, yemeğini tabağına alıp televizyon karşısında yemek yiyebilir, kırıntı dökebilir, kaldığı odayı hiç düzenlemeyebilir, o lüksü var... :) İyi Bayramlar Sayın Yazarım.  20.08.2012 21:45
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1929
Toplam yorum
: 7351
Toplam mesaj
: 429
Ort. okunma sayısı
: 647
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster