Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hastanedeyim ben

Hastanedeyim ben
 

 

O değil de;
 
Gönlüm istese de bugün annemlere gitmedim, yorgun hissediyordum. Biraz gözlerimi dinlendireyim dedim, telefonum çaldı. Arayan abim,
 
- neyin var kıs!sesin yorgun geliyor, hasta mısın?
 
- şimdi eşim dostum beni hastayım sanıyor/ yastayım hiç kimse bilmiyor… sen nasılsın, nerelerdesin?
 
- hastanedeyim ben…
 
- ay noldu kaza falan mı geçirdin, iyi misinnn?
 
- dur be kızım panik yapma, sadece hastane civarındayım.
 
- hadi iftara gel noolursuunn
 
- gelip seni alıp annemlere gidelim diye aradım bende. son iftarımızı orda yapalım
 
- çok yorgunum gidemem. sen gel iftarı beraber açalım
 
- beni yolumdan etme… niyete aldım, annemlere gidecem
 
- tamam o zaman… babamlara selam söyle. iyi iftarlar.
 
Tam gözlerimi kapadım, telefon yine çalmaya başladı. Gamze telefonda,
 
- yenge iftara sana gelmek istiyoruz, müsait misin?
 
- ne güzel olur, müsaitim kızım buyrun gelin
 
Sağ olsunlar geldiler. Keyifli bir iftar ve akşam geçirdik.
 
Bugün arefe, yarın bayram…
 
Bayramın geleceği arefeden belliymiş. Yani öyle şaşırmış gibi yapmayın. Biliyordunuz bayramın geleceğini. Hem zaten gelmesin de ne yapsın. Bir ay oruç tuttuktan sonra bayram gelmesin de kim gelsin.
 
He bide şeker çikolata ve tatlılar… Ben hepsinden bayağı bi tükettim. Aklımda şu an buzluktaki kadayıflı dondurma var. İşin aslı biraz tırsıyorum. Faranjit çat kapı geliyor. Geldimmi de gitmek bilmiyor, yatıya kalıyor…
 
Demem o ki,
 
Oğlumsuz geçireceğim ilk ve son Ramazan Bayramı… Kurban Bayramı da peşinden geliyor. O da ilk ve son olacak inşallah.
 
O değil de,
 
Mesafelere inat tüm sevdiklerimizin bayramı kutlu olsun…
 
İyi Bayramlar.
 
 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..