Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '15

 
Kategori
Güncel
 

Hastanın namusu olmaz

Hastanın namusu olmaz
 

Hasta dediğiniz kimse kadın ya da erkek değil mi? Hasta olması arzuyu azaltsa da sonuçta zevk alınan cinsellik duyulan bir vücudu var. Gidiyorsun elin adamına her tarafına bakıyor; ya da elin kadınına… Bence bu konuda hassasiyeti olan kimseler haklı.

Benim için namus önemli. Namus için adam öldürülüyor. Sonuçta doktor nikâhlı kocam değil. Kocamdan daha serbest. Soyunup elin adamının önüne… Hadım doktor olsa bile, namus başka şey. “Mahremime erkek eli değmedi” Değdi işte. Dokunan, taciz eden ne yapıyor ki? Aynısı…

Sağlık önemli ama şimdi gerçekçi olalım yani biraz tuhaf kaçıyor gibi! Kadını soyup erkek doktorun muayene etmesi bana mantıklı gelmiyor! Ben dini hassasiyeti olan bir kadın olayım erkek doktorun karşısında soyunmam!

Ne olacak peki? Bir kere dini ve ahlaki hassasiyetleri nedeniyle (ki bu da şart değil, nedensiz) bazı kadınların erkek, erkeklerin de kadın doktora muayene olmak istememeleri tutuculuk değil, normal.

Normal olmayan birilerinin çıkıp kadın hasta erkek doktora muayene olamaz diye fetva vermesi. Sana ne be! Vücut benim, sen muayene olma benim hassasiyetim yok, ben oluyorum. Yani burada bir özgürlük olmalı. İsteyen muayene olur, isteyen olmaz. Niye muayene olmuyorsun diyemezsin; ya da niye muayene oluyorsun.

Özgürlerin erkek doktora/ya da kadın doktora muayene olmak istemeyen kadınları/erkekleri tutuculukla suçlaması yanlış. Diğerlerinin de kadın hasta erkek doktora/ya da erkek hasta kadın doktora muayene olamaz diye fetva vermesi yanlış. Benim yok öyle bir hassasiyetim. Hatta özellikle erkek doktor istiyorum. Olamaz mı?

Yeterli sayıda doktor yoktur. O dalın iyi doktoru belki erkektir. Bu durumlar bizi zorlayabilir. Değilse isteyen eğer imkân da varsa kadın doktor isteyen erkek doktor tercih eder. Bu kadar basit.

Kerim Korkut düzenleri inancınızı en iyi şekilde yaşayabileceğiniz düzenlerdir.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..