Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '07

 
Kategori
Koleksiyon
 

Hatalı ve eski pullar

Hatalı ve eski pullar
 

Kolleksiyon yapmak çocuklugumdan beri sevdigim bir iştir. Zaman zaman biriktirdigim nesneler degisti farklilasti. Bunlar yasimla, bulundugum mekanla yada ortamimla alakali idi ilkokul da kurumus cicek kurutarak saklardim. Eskiden kartpostal yollamak moda idi bir ara onlari biriktirdim. Derken dügün ve nisan davetiyeleri, bulduğum tüm sairlerin siirlerini biriktirdim, sonra pul merakim basladi eski ve yeni pullar biriktirmeye basladim. O aralar bir akrabamiz vefaat etti.

Kültürlü okumus, gormüs gecirmis biri idi ona ait olan bir sürü kartpostal ve pullari aile büyükleri bana verdiler. Ben o zamanlar 11 yaslarinda falan vardim. Biriktirdigim her kolleksiyonumu maalesef kaybettim yada elden cıkardim.

Ama pullarim hala duruyor üstelik bir iki sene önce oglumla pullari incelerken baktik ki pullarda cumhuriyet falan yaziyor. Arastirdik ve önlar pullarin basildigi dönemde az sayida ve hatali olarak pullarda olurmus. Oglumla kizim pek heyecanlandilar.

Ben de pullarimi ogluma ve kizima verdim

.''Bunlar sizin olsun dedim '' Onlar da simdi pullarini satmak için ugrasiyorlar. Umarim yüzüm kara cıkmaz da iyi para eder onlara kalsa onlar vole yi vurdular

sevgilerimle ayse

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..