Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '17

 
Kategori
Anılar
 

Hatice Seni Nasıl Tokatladı Yazsana

Hatice Seni Nasıl Tokatladı Yazsana
 

Öğretmenler günü nedeniyle öğretmenimden yediğim dayağı anlatmıştım Facebook sayfamda. Saygıyla andığımı da belirtmiştim. Köyümden arkadaşım Yusuf aynen başlıktaki yorumu yapmış. Köyümde hakkımda asparagas haber yapılıyor, ben gerçeği söylesem de inanan olmuyor. Olayı aynen yazacağım.

Köyden arkadaşlarımla izinlere gittiğimde masayı kurar, muhabbet yapardık. Her muhabbettimizde Ruhi sorar: 'İsmail Hatice sizi nasıl dövdü anlatsana'. Peşinden kahkahayı basıyor, masadakiler de gülmeye başlıyor.

Köyde çocukken mandalarımız vardı, onları otlatmaya götürüyordum. Başka ailelerin de vardı. Bazen kızlar da oluyordu. Erkek olarak İlyas ve ben vardım. Bir gün köyümüzden iki çocuk bir ergen çocuk geldiler. İlyas'ın yanına giderek sözlü taciz ettiler. Takip eden günlerde de bu sataşmalar devam etti. Ancak fiili bir saldırı olmamıştı. Yine bir gün geldiler, İlyas'ın ablası asfaltta göründü, geliyor. Elinde ince uzun bir sopa vardı. Ergen olan arkası dönük oturuyordu, diğer iki çocuk kaçmıştı. Ergen olana arkadan yaklaştı, sopayla hızlı hızlı vurmaya başladı. Kaç kere vurdu sayamadım. Olayımız bundan ibaret. Bir daha hayvan otlattığımız yere gelmediler.

Hatice o zaman genç kızdı. Boyu fiziği iyiydi. Siyah uzun saçları vardı. Yüz hatları düzgündü. Siyah gözleri vardı. Erkek gibi bir kızdı. Almanya'ya gitti, evlendi. Ortaokuldaydım. Köye öğrenci servisiyle gidiyordum. Hatice'yi servis arabasında gördüm. Kılık kıyafeti iyiydi.. Şık bir bayan olmuş. Birkaç cümle konuştuk ama ne konuştuğumuzu hatırlamıyorum. Netice olarak Hatice beni dövmediği gibi kötü bir söz dahi söylemedi.

 

Düzce,25.11.2017

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..