Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '17

 
Kategori
Şiir
 

Hatıralar raflarında

Hatıralar raflarında
 

Titrek bir avucum kalbim sade oldugunda,

Rumuzum kayıp susuz kalır her dudakta titrerken ,

Derdim abaküs gibi avuçlanırken tüm maniler sebebsiz,

Karanlıkta ürperirken tebessümler,ağlamak kararsız

Vuslatla gerçeği anlamak için masumluğumu yitirirken,

İnsanlığım süzülü firarda ki aşkla,

Bir an gelir tereddütlerin teke tek kaldığında ,

Nebisi olmalı gökyüzünün kalbinde ki acının yarıda,

Vedalar matem tutulacak kadar zayıf bir iklimde ,

Kırmızıyı sevmek için yüzüm kızarır güldüğünde 

Ar damarım zar atılğında ,zarını yırtıverir kin ve nefretimle

Yarıda  içimde ki kalıntılar anıları ile büyüyen balmumunda,

Sekteye uğrar umutlar umutlamakta,

Nasıl olsa olmuş oldum olurken naralarımda,

İlhamsız bir mum ışığında geceyi yalnızlaştırıken,

Cemrenin düşmesini beklemek avuçlarıma ,

Hayali hatırlatır tebessümler gamzelerin için ,

Bir karartıda daralır nezih sözcükler,

İlmek ilmek dokudum huzursuz geceleri mesnevimde,

Denizde ışığı buldum göz neferlerinde,

Kayıp olmadım kayıpken sözcükler yerle bir yerinde,

Metanetimle uyanır uykusuz kaldıklarım,

Nüshalarda kırk yılda bir hatırla,

Yılları aralarken ,yıllandı göremediklerim

Özlemim raflarında tozlanırken hatırla,

Hatrı kaybolmazken bir kahvenin ,

Hatıralarda izim, hatırım kalmışsa

Hatırla.

 
Toplam blog
: 17
: 63
Kayıt tarihi
: 06.05.17
 
 

ŞİİR/3 YILDIR RUHUMA EŞLİK TEK ARKADAŞ MAKİNA MÜHENDİSİ/2 DOĞA/KAMP/KİTAP/ÇAY ..