Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '08

 
Kategori
Deneme
 

Hatırla sevgili

Hatırla sevgili
 

"RESİM:ALINTI"


SEN ARKADAŞIMIN AŞKISIN

Nasıl bir gece bu…Zifiri karanlık…Soğuk alabildiğince… Nasılda ürpertiyor bedenleri…Yanımdasın şimdi… Üzülmüşsün… Ağlıyorsun… Sevdiğin için ağlıyorsun… Ben de üzülüyorum senin için..Teselli edecek cümleler bulmaya çalışıyorum seni… Mutluluğunu istiyorum elbette… Ama senden vazgeçmek öyle zor ki… Senin üzüntün beni mutlu edebilir mi… Öyle bitkin görünüyorsun ki… Kıyamıyorum sana... Keşke geriye sarabilsem zamanı bir film makarası gibi …

Dudağından ayrılığınıza ilişkin sözlerin dökülmesi... Beceremiyor yalanı kalbim… Bir parçası seviniyor çocuksu…Acaba diyorum acaba … O olmazsa … Sevebilir misin sen de beni… Karşılıksız benim aşkım…Şansım yoktu baştan beri…Hala da yok , biliyorum…Kalbin bir başkasına ait…Seven bir kalp, senin ki gibi derinden seven, aşkı içen kana kana…Sevemez başka birini…

Kabullendim çoktan çaresizliğimi... Yanımda olmanı yeğledim, sevgili olmaya… Dostluğunu kazanmayı istedim, hiç değilse… Bunu başardım, dostun olabilmeyi..Bak omuzlarında benim ceketim… Dertleştiğin benim… Göğsümde ağlayan sensin… Yaralarını sarmaya çalışan ben…

Bakışlarım onun gibi etkilemeyecek hiçbir zaman seni… Kalbini benim sevdam yakmayacak…Düşlerindeki beyaz atlı prens ben olmayacağım şüphesiz…Zihninde dolaşacak isim onun…Dudaklarında kalan dudak izleri ona ait…Bir aşk oyunu kalbimde gizli kalan…Öyle bir rol ki bana düşen…Figuranım sadece bu oyunda ben...Başrolde iki sevgili...Sen ve Ahmet..

Karanlık gece… Soğuk gece…Ölüm kokuyor…Ayrılık kokuyor…Hüzün kokuyor…Gözyaşların çağlıyor… Hıçkırıkların kulaklarımda uğulduyor…Rüzgara kavuşuyor… Esip götürse ya bu rüzgar gamı kasaveti…Sevdamı söküp alsa ya yüreğimden…

Her damla gözyaşın kalbimi nasıl yakıyor bilemezsin… Uzanıp okşamak istiyorum ipeksi saçlarını… Silmek istiyorum sonsuza dek gözyaşlarını… Kucaklamak… Götürmek üzüntü dolu bu diyardan…Öpmek istiyorum doyasıya o baldan tatlı dudaklarından…Ama yapamam...Yok buna hakkım…Çünkü ; SEN ARKADAŞIMIN AŞKISIN…

Necdet…

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..