Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '16

 
Kategori
Şiir
 

Hatırla

Hatırla
 

 
*"Bir varmış bir yokmuş diye başlayan masal çocuklarıydık."
anlamazdık
 
HAKTAN  - HUKUKTAN - EŞİTLİKTEN  ve  ÖZGÜRLÜKTEN
oynarken sokakta saklambaç düşünmezdik
oyunda mızıkçılık yapana 'yaptığın doğru değil' derken davranışlarımızla
farkında değildik ne anlam ifade ettiğinin
hayatta değildim öldürülürken Abdi İPEKÇİ veya Sebahattin ALİ
Yılmaz GÜNEY gerçekleri yazarken
Nazım HİKMET dört duvara girerken
daha dört yaşımdaydım
                                              Uğur MUMCU katledilirken
üç yaşımdaydım
                                 Sivas yanarken
Metin GÖKTEPE işkenceden öldürülmeden önce arıyordu gerçekleri
büyürken kaybetmiştim
sonu mutlulukla biten masal çocuklarını
artık kavrayabiliyordum mızıkçılık yapana neden yapma dediğimi
büyürken öğrendim
evde
sokakta
okulda
alanlarda
EŞİTLİĞİN - HAKIN - ÖZGÜRLÜĞÜN
ne anlam ifade ettiğini
EMEĞİN
 
ağızlarından lağım kokusu eksik olmayan
insanlıktan yoksun mahlukatlardan duydum en çok geçmişimi
geçmişim diyorum
biraz ALİ'yim
biraz GÜNEY
biraz MUMCU
biraz GÖKTEPE
biraz
domates çarpmışa dönmediler hiç
kirletirlerken geçmişimi
izlerken yaşanılanları yaşanmışları
anlarken birşeyleri susmak zorunda kalmak
susmayı kabul etmeyince haykırmak
haykırınca KANLI GÖMLEK benden arta kalan
 
 
Toplam blog
: 19
: 39
Kayıt tarihi
: 23.12.16
 
 

Yazmak en güzel eylemdir... İstanbul ..