Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '21

 
Kategori
İnternet
 

Hatırla

Hatırla Hatırlıyor musun aynaya baktığında gözlerinde gördüğün hüznü, kendi ruhunun gözlerinin içinden sana lütfen bana yardım et diye yalvarır gibi bakışını, tüm bunları hatırlıyor musun? Günler günleri kovalarken çaresizce kendine yardım edemediğini, elinden birşeyin gelmeyeceğini ruhuna nasıl açıklamaya çalıştığını hatırlıyor musun? Bomboş bir odada elini kalbine götürüp dizlerinin üstüne çöküp durmayan gözyaşlarına nasıl büyük bir ceza verdiğini hatırlıyor musun? Kendini, koskoca bir deve benzeyen o yüce ruhunu ellerinin arasında küçültüp, ufaltıp, unufak edip küçük bir toz tanesine çevirdiğin günleri hatırlıyor musun? Hatırla! Çünkü bil ki, aynaya baktığında gördüğün ne varsa sen getirdin, göremediğin ne varsa sen götürdün. Buna sen izin verdin, kendi ellerinle... Hatırla, çünkü seni güçlü yapacak olan onlar... Çektiğin o acılar... Sakın unutma! Bunları asla unutma! En düştüğün anda bile elini kimsenin tutmamasını, sen ayakta durmaya çalışırken kimsenin sana yardım etmemesini... Sen yara aldığında seni görmezden gelen insanları da Sakın unutma Kalbindeki o yarayı aklına kazı ve asla unutma

 
Toplam blog
: 53
: 63
Kayıt tarihi
: 16.12.19
 
 

Zaman su gibi akıp giderken yaşadıklarımın bana kattığı duygu ve düşünceleri kalıcı hale gelmesi ..