Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '21

 
Kategori
Blog
 

Hatırladığın Gibi

Hatırladığın gibiyim. Yine olur olmaz karamsarlığa düşüyorum.Bir anda her şeyimi kaybediyorum. Zaman akıyor o kadar sinirleniyorum ki! Ben öylece dururken her şey nasıl da ilerliyor? Ben zaman kaybederken umursamadan dönüyor dünya. Benim için tüm gün karanlık geçerken sabahları gün ayıyor! Geceleri kendimi buluyorum ben de. Bekliyorum zifiri karanlığı.  Bugün yine bekliyorum işte o zifiri karanlığın çöküşünü yüzüme. Birazdan gök kararacak, ruhumu serbest bırakacağım. İçime ağlıyorum ya, birazdan haykıracağım işte. Sitemim kendime bakma sen. Aradığım ışığı bulamıyorum uzun zamandır. Karanlığa kaptırmışım kendimi. Arkasından ittirdiğim günlerin sırdanlığında kaybolmuşum. 

 
Toplam blog
: 12
: 167
Kayıt tarihi
: 03.05.20
 
 

, ..