Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Hatırladıkça Ağlarım

Hatırladıkça Ağlarım
 

ağlamak


Sessiz çığlıklarıma bile yasaklı sevdamın
adı gizli kaldıkça aşkımı büyütür
kalbimdeki kuyuya okurum senaryomu
Midas’ın berberinden daha ketumdur dilim
âleme haykırmak istiyorken içim

Düet yaparken günü birlik aşklar meydanlarda
dilimdeki sessiz solo onun adını söyler
yokluğuna alışamayan aklım da
onu hiç ölmemiş farz eder

Susacağım tüm repliklerimi hazırladım
güneşin uyuduğu zamanlarda
mezarının başında öyküme bir isim arıyorum
dolunayda dokuz canlı ölüm doğuruyorum
her dirilişimin sonunda
yokluğunun acı rengine yeniden boyanıyorum

Bazen sabırsızlık boğar beni
doğar sol yanımdan bir hıçkırık
o anlarda isterim aniden ölmeyi
isterim yerçekimine yenilip
düşlerimden düşmeyi

Hatırladıkça ağlarım
bakışlarımda oturur şimdi bu aşk
hafızamdan hırsızlık yaptığım her gece
öykümün en hüzünlü sahnelerinden
çalarım sessizce
kirpiklerime konar damlalarım
anlattıkça damlalar, ağlar hatıralarım
hatırladıkça ağlarım

Hatırladıkça ağlarım


Müjgân Akyüz/MAJ


Slayt ve sesli dinlemek için

www.mujganakyuz.com/slaytsiir/hatiraglarim/slide.html

 
Toplam blog
: 52
: 410
Kayıt tarihi
: 08.04.10
 
 

Samsun doğumlu, Öğretmen Lisesi mezuniyetinden sonra mimarlık fakültesine devam ve bitiriş. Uzun sür..