Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Hatırladın mı?

Hatırladın mı?
Aşk dolu bir bakışın vardı ya bana,
Ağlayarak, acı çekerek,
Bir bulutun savurması gibi önüne alıp,
Savuruyordun ya beni,
Hani öpüyor, kokluyordun ya,
Hani hep kol kola, yan yana olacaktık ya,
Bir ömür boyu, bir yastığa baş koyacaktık ya,
Benimle ölecektin ya,
Meğer sadece,
Gölge oyunuymuş.
Acı çektirmek, ağlatmakmış amacın,
Uzaktan seyre dalmakmış,
Zevk almanmış acıdan,
Ama !........
Sen yanılıyorsun be güzelim,
Benim
Ağladığımı,
Acı çekip süründüğümü,
Zannediyorsun.
Ben,
Ben ağlamıyorum,
Seni düşünmüyorum,
Yalnız,
Yalnız sana olan,
Öfkemi kusuyorum,
Şunu da bilki,
Senin ne kadar İblis olduğunu,
Dünyaya haykırıyorum.

 
Toplam blog
: 121
: 483
Kayıt tarihi
: 21.04.09
 
 

Güneş ilk aydınlığını vurduğu an yeryüzüne. Işıltı içine girer hayat. Ve bu ışıltının peşinden koşma..