Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '11

     
    Kategori
    Şiir
     

    Hatırlayacak mısın beni?

    Hatırlayacak mısın beni?
     

    By Alessandro Sansoni


    Senin de Kalbini birileri kırınca,

    Hatırlayacak mısın Beni?

    Ettiğimiz Karşılıksız Yeminleri tekrarlayınca,

    Hatırlayacak mısın Beni?

    Başkalarının Elleri Saçlarına Dokununca,

    Hatırlayacak mısın Beni?

    Ağlayan Birisini Gördüğünde,

    Hatırlayacak mısın Beni?

    Kalbin Kırılınca,

    İçin Kan Ağlarken,

    Hatırlayacak mısın Beni?

    Uykusuz Kalıp Sol yastığını Boş bulunca,

    Hatırlayacak mısın Beni?

    Pazar kahvaltılarını ederken,

    Hatırlayacak mısın Beni?

    İhanete Uğrayınca,

    Yaraların Çoğalınca,

    Hatırlayacak mısın Beni?

    Gecen, Gündüzün Bir olunca,

    Hatırlayacak mısın Beni?

    Terkedilmişliğin Çaresizliğindeyken,

    Hatırlayacak mısın Beni?

    Senin de Kalbini birileri Çalınca,

    Hatırlayacak mısın Beni? 

    /K.Claire 12.04.2011 

     
    Toplam blog
    : 1
    : 385
    Kayıt tarihi
    : 13.04.11
     
     

    Öğrenci, Serbest Yazar, Grafiker,Fotoğrafçı...