Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '16

 
Kategori
Edebiyat
 

Hatırlayamamaktan korkuyorum

Hatırlayamamaktan korkuyorum
 

Özlemekten yoruldum biliyor musun?

Lime lime hatıralar,

Sesin her geçen gün biraz daha uzaklaşıyor,

Kalbimde asılı çerçevede ki resmimiz de soldu,

Korkuyorum yüzünü hatırlayamamaktan...

Damarlarımda ki kanın tamamı akyuvar sanki,

Şartlanmış boğuşuyor ayrılık acısıyla...

Kör, sağır, dilsizim gidişinden sonra,

Bildiğim tüm yollar sana çıkıyor.

Zamansız gidişine inat,

Geride kalmanın Tan yerindeyim.

 

7.Eylül.2016

Nurcan Çelik Yalun

 

 

Not: Bu gün bizim evlenme yıl dönümümüz. Mekanın Cennet olsun.

 

 

 

 
Toplam blog
: 347
: 1365
Kayıt tarihi
: 31.10.07
 
 

İstanbul 25 Temmuz : /… İşletme tahsil ettim. Özel ilgi alanım olduğu için 2 yıl Psikoloji okudum..