Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '15

 
Kategori
Deneme
 

Hatırlayın

Hatırlayın
 

Sabırlar taşıyor


Berkin Elvanı hatırlayın…
 
Hrant Dink’i…
 
İsmail Korkmaz’ı…
 
Uğur Kurt’u…
 
Ya da yol ver gidelim Taksim’i ezelim diyen zihniyeti…
 
Taksim’de elinde palayla gezi parkına katılanlara saldıranı hatırlayın…
 
Hatırlayın unutmayın unuttuğunuz zaman kapınızda biterler. Çünkü onlar için öldürmek bir zevk hedef göstermek bir zevk.
 
Ya onlardansındır ya da ölmek için bir figür… Eyy diye bağırarak hedef gösterir bazen sınırlarımız içindekileri ya da kilometrelerce uzaklıktaki başka bir insanı…
Kendinden olanları ölene kadar hatırlamaz öldüğü zaman 4 parmaklı rabia oluverir onun için veya bulgur ve kömürle beslediklerini tasmalarından tutar sağa sola posta koyar zor tutuyorum diye…
 
Soma veya Karaman için yazdık çizdik mahkemelerde terör suçlusu olduk. Bilemedik Ogün samastla resim çektirmeyi bayrağımızın önünde bir iki polis de yanımıza alsaydık daha fiyakalı çıkardık… Ya da fırıncılarla beraber linç girişimlerine katılmayı sonra da bedava ekmek dağıtıverirdik…
 
Neden diye soruyorum kendime bu kasvetli günde ne için yazıyorum  sonra aklıma geliyor ve irkiliyorum.
 
Çünkü:
 
“Sen de eteğinin boyunu uzun tut” diyorlar…
 
“Hamileyken sokağa çıkmayacaksın” diyorlar…
 
“Kadın erkek bir değildir” diyorlar…
 
“Gülmek fahişeliktir” diyorlar…
 
“Diz kapağının üstü gözükse, anan olsa gidersin” diyorlar…
 
“Aynı merdiveni kullanmak tehlikelidir” diyorlar…
 
Anlamaya çalışıyorum ama ben insanım bu mahlûkatlar gibi düşünemiyorum ve Özgecan Aslan geliyor aklıma ve utanıyorum insanlığımdan.
 
Sana karşı atılan iftira ve kötü sözlere karşı sen cennete uçuyorsun saf ve güzel kız
Biz ise bu mahlukatlarla beraber yaşamaya devam ediyoruz…
 
Toplam blog
: 2
: 141
Kayıt tarihi
: 16.02.15
 
 

14/05/1977 istanbul doğumluyum Kırıs Girne'de ikamet etmekteyim. NUN Adlı bir şiir ve der..