Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '19

 
Kategori
Şiir
 

Hava Hep Böyle Nihavent Kalsın


Yağmur bir hızlanıp/ bir yavaşladığı gün
Hava nihavent olur

Böyle buluşmalarda zaman nasıl geçer
Ne bilinir/ ne sual olunur

Barajı hiç aşamayan bir parti
Kadir’in haklılığı
Beşiktaş’ın pençesi karışır böyle zamanlara

O Freiburg’u anlatır
Ben yazdığım romanı
Beyaz/ siyah gri boz /yeşiller

Pejmürdelikten tat alırız/ bahsederiz

Ben koşarım
O koşar
İri/ kara bir gölge hissederiz arkamızda

Gölgeler belli
Vakitler ayyuka çıkmış

Bir şölene dönüşür zaman etrafımızda
Günün anlamı yok ki/ konuşmalarımızın içinde

Eskiden böyle bohem değildik biz / üstelik
Bana mı öyle gelirdi/ ona mı
Belli değildi

Arkadaşlarımız uzaklara gitmiş
Onun saçı
Benim sakallarım yaşını başını almış

Dur artık zaman demiş bir şair
Böyle bir havada
“Beni bu havlar mahvetti”
Nihavent

Yağmur hızlanıp yavaşlasın
Aldırma

Hep böyle nihavent kalsın hava
Nihavent çalsın
Ağlasın

Ağlama.

özay sağlam
 

 
Toplam blog
: 25
: 249
Kayıt tarihi
: 04.09.08
 
 

Beyaz/ Siyah Gri Boz/ Yeşiller, Anarşist, Beni Siz Delirttiniz romanlarının yazarı ..