Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '12

 
Kategori
Sinema
 

Havana'da 7 Gün

Havana'da 7 Gün
 

Havana'da 7 Gün'e hazırız; haydi yola!...


Havana ateşi beni sardı; n'olacak şimdi?

Havana'ya git desen, gidemem. İstanbul'da kal desen, kalamam. Cecilia, düştüm mü senin durumuna? Kara adam, yanındayım; İspanyol, sana bayyyy!...

7 günün hakkını vererek  yaşayabildin mi Havana'da? 

Şapkanı alıp gidene söyleyecek bir sözün yok muydu? Ya o hiç konuşmadan devamlı etrafını seyreden adama, ona da mı lafın yok? Cecilia'ya dokunma!

Ayin'den sonra Çeşme'de boğuldun mu?

Havana demek, sorusuz sorgusuz nefeslenmek demek mi? Salı gecesinde biraz daha kalsaydık; o müzik, o adam, o su, o....

Yumurta, çok yumurta bulun bana; yapılacak dolu pasta var, haydiii!...

1. Not: Aşk sordu; hangi gün sen? P.tesi, dedim, biraz salı, çarşamba ve sonrasında tıkandım; Havana'dan mı, yoksa İstanbul!...

2. Not:

İçine girmek diye bir şey var,

Aşk, ben giremedim, dedi,

ben girdim ilk günden;

ama itiraf ediyorum,

son güne nefesim yetmedi.

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..