Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '08

 
Kategori
Anılar
 

Havhav!

Havhav!
 

Bir pazartesi günüydü. Yani biz çocuklara göre okul günü.

Sabah 07:00 sularında evden çıkarken birde ne göreyim?

Tam tamına 9 tane köpek!

Hepsi kapının sesini duyunca uyandı ve hırlamaya başladılar. Tabi çoğunun yavruları vardı. Yavrularını korumak amaçlı 2 tanesi bana doğru gelmeye başladı. Aramızda en fazla iki metre fark vardı. Bir an saldıracaklar gibi hırladılar. İsterse saldırırdı. İki köpeğide şaşırtıp kaçmayı başardım. Bu arada annem yukarıda çığlık çığlığa bağırıyordu. Çok kötü bir gündü. Ağlayarak okula gittiğimi anımsıyorum.

Öğlenden sonra eve geldiğimde annemin çığlıklarının bile köpekleri pek etkilemediğini ancak babam bahçeye çıkıp onların üstüne yürüyünce kaçtıklarını annemden öğrendim.

O günün kötü başlaması gün boyu sürer. Acaba saldırsaydı, acaba benim yerimde başkası olup ondan kaçamasaydı, zarar verseydi kimbilir neler olurdu?


 
Toplam blog
: 39
: 3063
Kayıt tarihi
: 18.07.08
 
 

1995, İstanbul doğumluyum. Öğrenciyim. Kitap okumayı, yazı yazmayı, müzik dinlemeyi severim. RBK...