Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '14

 
Kategori
Sivil Toplum Kuruluşları
 

Havzalılar Kültür ve Yardımlaşma Derneği Havzalıları ağırladı

Havzalılar Kültür ve Yardımlaşma Derneği Havzalıları ağırladı
 

Samsun Havza Ilıca Ortaokulu Yıldız Kız Voleybol Takımı (12 Kişi) , Okul Müdürü Fikret YAVUZ ve  Beden Eğitimi Öğretmeni Onur GÜL nezaretinde, Yaşardoğu Kapalı Spor Salonunda yapılacak olan  Samsun Yıldızlar İl Şampiyonasına katılmak üzere ilimize geldiler. Sporculara Havzalılar Kültür ve Yardımlaşma Derneği Yönetim Kurulu, İlkadım Belediyesi  Acem Tekkesinde yemek verdi.  Yemeğe Dernek Başkanı Yahya Bozkurt, Yönetim Kurulu Üyeleri Mustafa KARABİBER, Serdar EREN, Şenol KATKAT ve İstanbul Esenler Havzalılar Derneği Başkanı Ramazan Çelik Katıldı.

BOZKURT, Sporcuları bu medeni cesaretlerinden dolayı kutluyorum. Havzalılar Derneği olarak tüm Havzalıların yanında yer alıyoruz. Havzamızın adının bu tür başarılar ile anılmasından memnun oluyoruz. Tüm havzalıları 25 Ocak’ta Atakum Belediyesi Sosyal Teksilerinde yapılacak olan 11. Tirit gecesine bekliyorum.   İlkadım Belediye Başkanımız Necattin DEMİRTAŞ’a teşekkür ediyorum. Ayrıca Okul Müdürümüz ve Beden eğitimi öğretmenimize öğrencilerimize teşekkür eder başarılar dilerim dedi.

ÇELİK, İstanbul’dan Takımımızı izlemek üzere geldim. Esenler Belediye Başkanımızın ve Yönetim Kurulunu selamlarını getirdim.  Hepinizi tebrik ediyorum. Başarılar diliyorum dedi.

Yönetim kurulu üyeleri ve yemeğe katılan havzalıların tebrik konuşmalarından sonra sporculara, Şenol KATKAT, imzalı İlk Kıvılcım Kitabı, Ramazan ÇELİK hediyeler takdim ettiler.

Okul Müdürünün teşekkür konuşmasından sonra toplu fotoğraf çekilerek misafirler Havza ilçesine uğurlandı.

 
Toplam blog
: 105
: 112
Kayıt tarihi
: 27.11.12
 
 

Samsun Valiliği, İlkadım Kaymakamlığı, Samsun İntermet Kurulu, Türkiye Bilişim Derneği Samsun Şub..