Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Hay aksi

Bazı insanları memnun etmek zordur hayatta.....
-Onlar hep aksidirler...
-Böyle yakınları olanlar iyi bilirler....
-Ne aksi kadın, ya da ne aksi adam, deriz böylelerine....
-Bir kere güler yüzlü olsan, biraz anlayışlı davransan, ölürmüsün
be adam deriz, böyle insanlara...
-Siz memnun etmek için uğraştıkça, aksilikleride artar....
-Hep azalacak ümidiyle beklersiniz.....
-Bu bekleyiş, sadece sizin hâyalinizdir....
-Ve de hâyal olmaya devam edecektir....
-Suya yazı yazmak gibidir.....
-Anlayacağınız ümitsizdir bekleyişler.....
-Neden''mi?
-Bir insan yedisinde nasıl''sa yetmişinde''de aynıdır....
-Hep başkalarından değişmesini bekler.....
-Sürekli bir beklenti içindedir....
-Başkalarından değişmelerini beklemeden önce.....
-Değişime, kendimizden başlamalıdır...
-Yani empati yapmak, ben merkezci olmamak gibi...
-O zaman göreceksiniz.....
-Bu aynadaki yüz benim yüzüm''mü?
-Ben ne çekilmezmişim, meğerse.....
-Objektif bakış açısı, çok önemlidir....
-Olaylara daha geniş bir perspektiften bakmayı sağlar....
-İkili ilişkilerde ben değil, biz vardır....
-Biz diyebiliyorsanız, seçiminiz doğru demektir....
-Eğer aksini düşünüyorsanız....
-Vay halinize....
-Geçmiş olsun...
-Tamam geçmiş olsun''da.....
-Geçmiyor dediğinizi duyar gibiyim.....
-Boşverin desem olmaz.....
-Ne diyeyim ben şimdi sizlere.....
-Hay aksi.....
-Üzülmeyin, hayat çok kısa....
-Buda geçer deyin.....
-Yolunuza devam edin.....
-Ben hep gülümsüyorum....
-Hadi, siz de biraz gülümseyin....

 
Toplam blog
: 3
: 90
Kayıt tarihi
: 04.10.12
 
 

İstanbul doğumluyum. Mühendisim. Özel bir bankada çalışıyorum. Şiiri ve edebiyatı çok seviyorum. ..