Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '15

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hay Allah!

Hay Allah!
 

"Hâlâ sana şarkılar yazan kalemim elime küser inşallah
Bu şehri yaşanmaz kıldın ya bana uykuna huzur vermesin Allah" (x)

...

Öylesine mutluydu ki insanlar öylesine gülüyordu ki yüzler bir an kendimi yurt dışında sandım. Üstüme üstüme gelen kalabalığa daha dikkatli bakınca gülen yüzlerin daha çok genç kızlara ait olduğunu fark ettim. Heke içlerinden biri "Allahım sana şükürler olsun, dünya gözüyle gördüm ya onu daha ölsem de gam yemem"  diyerek mutluluk gözyaşları  döküyordu.

Aralık ayında güzel havayı görüpte sahilde yürüyüşe çıkanlar ve ben soran gözlerle ne olduğunu anlamaya çalışıyorduk. Yolun kenarına park edilmiş onlarca araç, kameralar ve teçhizat bize burada bir film çekimi olduğunu işaret ediyordu. Araçların ön camlarında bulunan tanıtım kartlarına göz atınca KARA SEVDA isimli dizinin çekimlerinin yapıldığını öğrenmiş olduk. 

Öğrenmiş oldukta genç kızları kendinden geçiren şeyin ne olduğunu anlayamamıştık. Sorumuzun cevabını bulmakta gecikmedik.Beyaz gömleği, koyu renk kravatı ve siyah takım elbisesi ile dal gibi karayağız bir delikanlı az sonra yanımızdan geçiverdi.

Burak Özçivit, Muhteşem Yüzyıl isimli dizideki Malkoçoğlu Bali Bey rolü ile kendinden çok söz ettirmişti, 

...

(x) Yukardaki şarkı sözlerinin konumuz ile bir ilgisi yoktur. Sadece son günlerde dilime takılan (bugün 30-35 kez dinledim) bir Kıraç  parçası olup hararetle tavsiye edilir.

KIRAÇ - Beddua

https://www.youtube.com/watch?v=p3ZvDbQPR88 

 
Toplam blog
: 262
: 1569
Kayıt tarihi
: 27.09.07
 
 

Anadolu'nun doğusunda sonradan ismi değiştirilen köylerden birinde zemheri zamanına denk gelen bi..