Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '08

 
Kategori
Deneme
 

Hayal bu!

Hayal bu!
 

Bu dünya'yı sevmek zorundayız.


Bulutları avuçlarıma alıyorum, tıpkı pamuk helva’yı eline almak gibi bir şey bu.

Sapından tutuyorum dünyanın ve aynı zaman da pamuk helvanın da.

Dünyanın sapı neresindedir bileniniz var mı?

Doğu ve batı çizgisi bana hep dünyanın ortasında geçen bir sopayı hatırlatır.

Güneş doğudan doğar ve batıdan batar, bunu biliyoruz.

Ama doğarken gördükleri güneşin bir an önce batmayı istemesine neden oluyor, eminim.

Pamuk helva görünümünde ki bulutları elime alıyorum sonra bir iğne ile kalan mavi balonu patlatmak istiyorum.

Ne dersiniz?

Maviliğin ardında uçsuz bucaksız bir evren var, güneşler aylar ve bir sürü dünyalar var.

Elimi herhangi bir güneşe uzatıyorum usulca, sıcak geliyor bu güneşte ve elimi çok yakıyor.

Sonra bir başka ay’a aydede demek istiyorum ama beni duymuyor ve bana gülümsemiyor.

Bir çok gezegenin arasında dolaşıyorum; kimi soğuk, kimi kumlu kimisi de ıslak.

Dinlenmek için bir gezegende durmam lazım biliyorum ama hangisinde duracağımı bilemiyorum.

Benim Dünyam en güzeli diye düşünüyorum ve hiç bir yerde durmadan Dünyama geri dönmeye karar veriyorum.

Pamuk helvaları yemeden geri bırakıyor ve mavi balonu patlatmaktan vazgeçiyorum.

Yeşillikler, mavilikler, yağmurlar, rüzgarlar ve pamuk helva görünümün de ki bembeyaz bulutlar.

Ben Dünyamı seviyorum.

Ben bir kum tanesi bile olsam, benim Dünyamda yaşamaya değer.

Ben Dünya’lıyım Dünya da benle var aslında.

Denizlerinde ki balıkları, gökyüzünde uçan kuşları, dağlarında ki kar’ı, ormanlarında ki ağaçları ve ovalarında ki serinliği özledim.

Çocukluğumdan kalan şeyleri hatırladım sanırım.

‘’Pamuk helvalar ve aydede’’ en önemlisi.

Güneş’i ısıttığı,

Yağmur’u yıkadığı,

Rüzgar’ı serinlettiği

ve Dünya’yı

benim Dünyam olduğu için

çok seviyorum.

Tülin KARAMAN

 
Toplam blog
: 118
: 663
Kayıt tarihi
: 11.07.08
 
 

İ.Ü İktisat fakültesi mezunuyum, özel bir şirkette mali işler ve personel müdürü olarak çalışıyorum...