Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '08

 
Kategori
Deneme
 

Hayal dolu sayfalar 1

Hayal dolu sayfalar 1
 

Taşınıyorum bu şehirden yaşanmamış anılarımıda alarak. Yaşananları bırakıyorum ki içinden birtanesi bile kalmasın ben de. Ben bu şehirde misafirdim, gelişi belli dönüşü belirsiz olan. Ya da bir garip yolcu bu eskimiş şehirde. Bir harabeden geldim, yolum yine bir harabeye. Ama geriye bakmadım hiçbir zaman.

Hani masaldaki gibi. Yoluma ekmek kırıntılarıda atmadım, geri dönersem belki diye. Geri dönüş yok bende. Bir yol var uzun ve ince. Aşık Veyselin dediği gibi. Gündüz gece yol aldığım, ne halde olduğumu bilmediğim uzun , ince bir yol. Cebimde hayallerim, kırık kalemim , defterimdeki son sayfaya kadar yol almak istediğim.

Kalemimdi silahım yapılanlara karşı. Kumdan kaleler bile yapamayan ben, o kocaman taş yüreklere kalemimle savaş açtım adı hayat denilen sayfada. Kazanan ben olamadım hiç, çünkü kimse önemsemedi yazdıklarımı. Her sayfada mürekkebini bulaştırdım sözcüklerime gözyaşlarımla.

Umutsuzluklar içinde umut tarlaları ektim şu gökyüzüne. Yağmur sandım gözyaşlarımı. Ne kadar çok yağarsa harman zamanı okadar çok umut toplarım diye. Ama toprağım çorak. Ne fayda eder yağan yağmurlarım. İşte bir ben var bir de kalemim. Yazmaktan ve sönsede her defasında kurmaktan usanmayacağım umut dolu hayallerim.

Ben bir garip yolcuyum bu zaman yolunda, elinde kalemi, sırtında hayal çantasıyla. Kimbilir belki birgün bende sonsuzluğa uzanabilirim yazdıklarımla.
 
Toplam blog
: 70
: 753
Kayıt tarihi
: 18.10.07
 
 

.... ..