Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '11

 
Kategori
Blog
 

Hayal dünyasında yaşıyorum!

Hayal dünyasında yaşıyorum!
 

internetten alıntıdır.


Evet! 

Hayal dünyasında yaşıyorum! 

Hayallerimi seviyorum. 

İnsanları, çiçekleri, hayvanları, denizi, okyanusları, ağaçları v.s. 

Kısacası evrende yaratılmış tüm varlıkları seviyorum. 

Hayallerimi sevgi ile kuruyorum,  

Hem de her gün bir dolu! 

Hayallerim, gerçekleşsin diliyorum. 

Hiç bitmesin istiyorum. 

Hayallerim biterse nasıl yaşarım ki ben,  

Boş ve anlamsız! 

Yaşamak gerek hayalleri, hem de dolu dolu,  

Her kurduğum hayali pembe bir kâğıda yazıp, saklıyorum. 

Ve gerçekleşmesini umutla bekliyorum. 

Kırıldığı, hayallerimin yıkıldığı olmuyor mu? 

Tabii ki oluyor,  

Böylesi daha hayırlı demek ki, diye düşünüyorum. 

Ama ben ulaşılması zor hayaller kurmuyorum ki,  

Hayal dünyamın sınırlarını zorlamıyorum ki,  

Ayrıca kursam da, zorlasam da kime ne zararı var ki,  

Neticede hayaller bana ait ki. 

Yıllarca yazdım,  

Şiir yazdım, öykü yazdım, makale yazdım, anılarımı yazdım. 

Defterlere, kırık kırpık kâğıtlara, oraya buraya. 

Orada burada atılıp kaldılar. 

Ben yazdım, ben okudum, ya da birkaç eşim dostum, arkadaşım. 

Hep hayalimdi, yazdıklarımın okunabileceği bir yer olması,  

Ya da paylaşabileceğim bir ortam,  

Sonra! 

Bir gün Milliyet Blog’la tanıştım.
Muhteşem bir tanışma ve sevinç, kıvançla attım adım. 

Bir de baktım ki! 

Yazdıklarım okunuyor, yorumlanıyor. 

Mutluluğum sonsuz. Bu duygularımı bile sizlerle paylaşabilmek, PAHA BİÇİLEMEZ. 

Evet, hayallerimden biri gerçek oldu işte. 

Milliyet Blog yazarlarının toplantılarına gittim, şahane insanlarla tanıştım ve fikirlerimi paylaştım. 

Evet, hayal dünyasında yaşıyorum. 

Bu dünyada yaşadığım için de çok mutlu oluyorum. 

Kınamayın A dostlar! 

Ben hala iddia ediyorum,  

Birimiz hepimiz,  

Hepimiz birimiz. 

Çünkü biz Milliyet Blog ailesiyiz. 

Ayşen Arslangiray Kura 

3.5.2011/KUŞADASI 

 
Toplam blog
: 533
: 1375
Kayıt tarihi
: 14.11.10
 
 

Aydoğdu; kızgın güneşinde Ağustos'un, sararmıştı altın sarısı başaklar. Kırlangıçların göç dansın..