Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

Hayal ediyorum seni

Hayal ediyorum seni
Düşünüyorum,düşlüyorum
Kapatıyorum gözlerimi
Yanıma getiriyorum seni.
 
Hayal ediyorum seni
Evime getiriyorum suretini,
Karanlıkta durup beni izliyorsun
Hayranlıkla,aşkla,tutkuyla
 
Hayal ediyorum seni
Yanıma gelip beni sevmeni
Saçlarımı o pamuk parmaklarınla taramanı
Hayal ediyorum seni işte beni öperken hani..
 
Hayal ediyorum seni
Savaşın ortasında yüreğimi kurtarırken
Karanlıktan aydınlığa beni taşırken
Sen varya sen beni
ölesiye severken düşlüyorum seni.
 
Hayal ediyorum seni
Adıma şarkılar,şiirler söylerken
Gözlerimden yüreğimin en derinine
Akarken görüyorum seni.
 
Hayal ediyorum
Karşına geçip hiç konuşmadan 
Doyasıya tüm aşkımla
Seni izlediğim güneşli ve bana
Hediye olarak sunulmuş birgünü.
 
Ve Hayal ediyorum bizi...
Yağmurlu bir günde sessiz sedasız 
bir yerde birbirimize
Sımsıkı sarıldığımızı
Doyamayız ama..Doyasıya sarıldığımızı
 
VE,ve,ve
Bazen kanatlandırıp uçuruyorum bizi
uzaklara çok uzaklara
Boşveriyorum dünyayı
Basıyorum kalayı....
 
Toplam blog
: 7
: 508
Kayıt tarihi
: 29.11.12
 
 

Şu an özel bir sektörde grafikle uğraşıyorum. Ama birçok insan gibi asıl yapmak istediğim bu deği..