Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '17

 
Kategori
Deneme
 

Hayal ediyorum

Bir ben hayal ediyorum

Bir ülke, bir dünya hayal ediyorum

Kimsenin adalet aramadığı;

Çünkü; kimsenin kimseye haksızlık yapmadığı

Bir ülke, bir dünya hayal ediyorum

İnsanlar arasındaki tek farkın

Birinin, diğerinden 

Merhamet ve sevgice fazla olduğu

Bir ülke, bir dünya hayal ediyorum

Herkesin iyilikte birbiriyle yarıştığı,

Bir dünya hayal ediyorum

Bütün milletlerin birbirini sevdiği,

Barışın hüküm sürdüğü,

Şunuda biliyorum ki,

Öyle bir dünyaya ulaşmak için

Merhaledir, böyle bir dünya,

Hepsi bir yazğıdır

Ve yazanın hatrına, yazgıya hamdetmek gerekir.

Ama ben yine de bir dünya hayal ediyorum

 
Toplam blog
: 147
: 135
Kayıt tarihi
: 10.10.10
 
 

Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesinden 1999 yılında mezun oldum, 2006 yılında Maliye Bakanlığına..