Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '15

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Hayal kurmadan, hayat kurulmaz!

Hayal kurmadan, hayat kurulmaz!
 

Hayallerin ve Sen Çok Tatlısınız ....


Bir Tutam Hayal, Bur Tutam Emek ...

Anı Yaşamak  bence de önemli bir kavram. Sürekli geçmişi düşünüp o günlerde yaşamak ya da geleceği düşünüp daima endişe duymak ... Böylesi durumlar bize bir şey eklemeyeceği gibi bizden alır, götürür eksiltir.

Yağmurun tadını yağarken çıkarabilmeniz önemlidir ya da maç izlerken gol sevincini o an yaşayabilmeniz...

Bana göre her insanın motive olma şekli başka. Kimisi başkalarına bağımlıdır. Bir başkası olumlu cümlelerle destek olmadıkça motive olamaz. Kimisi de en iyi, kendi kendini motive eder. Çünkü, kendisini tanır, nelerin ona moral olacabileceğinin bilincindedir ve ona göre davranır.

Hayal Kurabilmek  tüm bunların ötesinde bir durum. Geleceğinin düşünen her insanın, hayal kurabilme yeteneğine sahip olması gerektiğini düşünenlerdenim. Nasıl ki emeksiz yemek olmaz, hayalsiz de hayat kurulmaz!

Nasıl ki,

Üniversite öğrencisi mezuniyetini düşünür, bu onu derslerinde daha iyi olmaya iter,

Yeni işe başlamış biri alacağı evi, arabayı düşünür, bu onu işine daha bağlı kılar.

Ya da bir çocuk düşünün bir oyuncağın hayalini kurar ve gerçekleşsin diye her yolu dener.

Bizler için de aynı şey geçerli. Anı yaşamak demek; aman geleceğini hiçe say, ne olacaksa olsun, duruma göre hareket ederiz artık, demek değildir ve böyle anlaşılmasından, özellikle böyle anlaşılmak istenmesinden gerçekten rahatsızım.

Hayır, geleceğimiz önemli. Ne karar verip yörüngemizi nasıl çizeceğimiz önemli.
Hayalini kurup boş boş oturmak da kendini kandırmaktan başka bir şey olamaz.

Başarı yollarında yürümek istiyorsan, hayalini kurduğun şey için adım atacaksın ki yürümeye başlayabilesin!

Lola'ca  konuşacak olursam; şu aralar geleceğimi düşünmek beni umutlandırıyor. Başarabileceğim çok şey için bana bahaneler sunuyor.

Şu bir gerçek ki, kimse benim mutluluğumu benden daha çok isteyemez. Öyleyse neden bunun için çabalamayayım? Hepimiz Mutlu Olmak için yaşamıyor muyuz?

Herkes gibi benim de hayalini kurduğum, gerçekleşmesi için çabaladığım şeyler var. Tabi ki bunlar bir çırpıda olacak şeyler değil, hepsi ayrı bir basamak. Ve her basamağı atladığımda içimde inanılmaz bir sevinç duyuyorum. İnsan sadece bir adımı attığında bu kadar mutlu oluyorsa asıl istediğine ulaştığında nasıl mutlu olur düşünsenize, ben düşünüyorum.

Hayat çok zor ve acımaz ben de bunun farkındayım. Güllük gülistanlık hayatlar yok, bu hayatın temasında da yok zaten.

Ama hayatı biraz daha yaşanılabilir kılmak bizlerin elinde. Her zaman söyledim yine söylüyorum: hiç birimizden bir tane daha yok ve her birimiz ayrı ayrı çok değerliyiz. Bunun bilincinde yaşarsak belki de çok önemli sandığımız şeylerin o kadar da önemli olmadığını görebiliriz.

Gerçekleştirmekten vazgeçmediğiniz hayaller kurmanız,


Kendi öz  değerinizi bildiğiniz ve  mutlu olmak için çabaladığınız bir gün dilerim,

Sevgilerimle,

MatmazelLola

 
Toplam blog
: 12
: 362
Kayıt tarihi
: 27.11.14
 
 

MatmazelLola; hayata dair küçük şeyler üzerine kişisel blog sayfasıdır.   Şahsi gözlemler..