Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Hayal kurmak

Hepimizin bazı hayalleri vardır. Bazen o hayallerle yaşar ve hayatımızı sonlandırırız. Bir çok insan hayal kurmanın ve bu denizde dolaşmanın pek mantıklı olmadığını söyler. Benim için öyle değil. İnsanın hayalleri olmasa yapacaklarını yapamaz. İsteklerinin farkına varamaz.

Benim en büyük hayalim Bir göl kenarında, çiçeklerden örülmüş, yeşillikler içerisinde bir evde yaşamak, doğayı içine çekmek ve huzuru sevdiklerimle paylaşmaktır. Belki zor bir hedef. Ama insanın rahatlatan ve yaşama sevinci veren bir hayal. Acaba benim hayalimi paylaşan kaç kişi var. Kim paylaşır böyle bir hayali. Zor mudur gerçekten. Sana mutluluk versin hayallerin, huzr getirsin dünyaya.

Bazen gerçek dünyanın akışı insanı yorar. Sıkıntı yaratır. İşe git, işten eve dön. Yemek ye vb. gibi rutin işler. İşte monotonluk insanı tekdüze yapar. Sabitsindir. Hayatında değişimler zor olur. Yıllar sonra bir de bakmışsın ki yaşlanmış, saçların ağarmış, belin tutmaz olmuştur. Hayatı kaybetmişsindir. Yaşamı, doğayı en önemlisi sevgiyi ve güzelliği kaybetmemek için hayallerini yaşatmalısın onlara doğru koşmalısın. Hedef sensindir. Senin mutluluğun. Peşinden sevdiklerin mutluluğudur. Bir zincirdir seni ve diğerlerini birbirine bağlayan. Hayal ise seni hayata bağlayan bir köprüdür. Köprüyü asla yoketmemelisin. Yaşam için. Barış içinde, güzel günlerde yaşamak dileğiyle selam sana dünya...


 
Toplam blog
: 196
: 493
Kayıt tarihi
: 28.06.07
 
 

Doğayı seviyorum. Onun içinde yaşamayı ve güzelliklerini tatmayı seviyorum. Yaşamayı ve hatta ölü..