Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

Biraz iktisatçı biraz iletişimci bir edebiyatsever

 
 

Yazdığım Kategoriler

 
10 Kasımda Atayı unutmak mümkün mü?

Sevgili kardeşim, özellikle bu zor günlerde, onun devrimlerinin yıpratılmaya, içinin boşaltılmaya çalışıldığı, görmezden gelindiği zamanlarda senin gibi bir genç arkadaşımın yorumu benim gelecek konusundaki endişelerimi biraz olsun dindirdi. Mustafa Kemal ATATÜRK bir idealdir, bizde o ideal peşinde koşan gençleriz, yarınlarız.. Teşekkürler.

10 Kasım 2016 17:47
Zamanın neresindeyiz?

Picasso'nın 'Eriyen Saatler' eseri aklıma geldi. Orada erimiş saatlerle anlatma istediği şey kontrollü zamanın evrenin büyüklüğü ve sonsuzluğu karşısında ne kadar yapay olduğudur. Aslında hepimiz büyük bir sonsuzluk içersinde varoluruz, Aslolan sonsuzluktur, zaman dedğimiz şey asfalta çizdiğimiz yol çizgilerinden başka bişey değildir. Yazınızı okumak keyfliydi. Elinize sağlık...

12 Ekim 2016 15:12
Namaz kılmayanlar hayvanmış....

Sevgili hocam, benim vergilerimle yayın yapan bir devlet televizyonda bana küfür edecek kadar cesareti kendinde bulabilen, dinci siyasal rejiminde sırtını sıvazladığı bu rezilliği çok güzel anlatmışsınız. Kaleminize yüreğinize sağlık..

13 Haziran 2016 21:14
 
Toplam blog
: 16
Toplam yorum
: 12
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 456
Kayıt tarihi
: 06.11.15
 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster