Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '11

 
Kategori
Anılar
 

Hayal tablosu ile hayatımı değiştirdim

Hayal tablosu ile hayatımı değiştirdim
 

Hayatımı değiştiren hayal tablolarım :)


16 Haziran'dı, günlerden de Perşembe. Bir anne gününde çay keyfi yapıyorduk. Anne günü diyorum çünkü eski eşimin annesinin bir arkadaşındaydık. Misafir olduğumuz evde etrafıma gülücük saçıyor olsam da içim hiç gülmüyordu. Ama kendime öyle güzel bir maske takmıştım ki "mutsuzluğumla mutlu oluyordum".

O günlerde sürekli kişisel gelişim kitapları okuyor, seminerleri araştırıyor ve bunlarla ilgili nerede program olursa tv de izliyordum.

Derken telefon çaldı. Arayan annemdi. Cem TV'de yeni bir program izlemeye başlamış. Kişisel gelişimle ilgili konukların olduğunu söyledi ve "bugünkü program tam sana göre, hemen aç izle" dedi. "Anne misafirlikteyim izleyemem!" dedim. Annem ise "ev sahibinden rica et, istersen izleyebilirsin" dedi. Ben de ev sahibinden izin alıp diğer odada TV'yi açtım.

Bir masanın etrafında 5 kişi, programın adı "Yaşam Mimarı" Yapımcısı ve sunucusu Melda Tunçel ve konukların hepsi "Yaşam Koçu". Konu da "5 yıl sonra kendinizi nerede görüyorsunuz?" Bir karton üzerine çeşitli fotoğraflar yapıştırıp, olumlamalar yazıp, "hedeflerinize ulaşmak için harekete geçin" diyorlardı.

EVET program tam bana göreydi! O anda taktığım maskenin altında daha ne kadar gizlenebileceğimi sordum kendime. 3 yıllık evliydim ve mutsuz bir evlilikti. 1 yıllık ayrılık sürecinin sonunda tekrar denemeye karar verip Ankara'ya dönmüştüm ki 2 ay sonra kesin olmayacağını anlamıştım. Bitmesi gerekiyordu ama korkularımdan dolayı bu kararımı nasıl uygulayacağımı bilemiyordum.

Misaflikteydim, eski eşimin annesi yan odadaydı ve ben bu programa kesinlikle bağlanmalıydım. Hemen cep telefonumdan programı aramaya başladım. Telefon sürekli meşguldü. Annemi arayıp "Programın telefonu sürekli meşgul, düşmüyor" dedim. Annem de "gerçekten istersen sen o programa bağlanabilirsin" dedi. Ben de gerçekten istiyordum. En sonunda telefon açıldı ve beni canlı yayına bağladılar.

Programda benim hayallerimin ve hedeflerimin neler olduğunu sordular. "5 yıl sonra kendinizi nerede görmek istiyorsunuz?". Çok heycanlanmıştım. İlk aklıma gelen "ayrılık sürecindeyim ama kararımı uygulamada zorluk çekiyorum" dedim. İlk hedefim özgür olmaktı. "Yaşam koçluğu eğitimim yarım kalmıştı onu tamamlamak istiyorum" dedim. Ayrıca evim olsun, arabam olsun vs. "En önemlisi de bana değer veren bir eşim olsun istiyorum." dedim. Aile her şeyden önemlidir benim için.
İşte o gün benim hayal tablomu oluşturdular.

Programa bağlanmak ve tablomun hazırlanması bile kararlarımı uygulamakta harekete geçmemi sağladı. Bu nedenle tablomun bana ulaşması için annemin yani memleketimin adresini verdim. Tablo bir hafta sonra kargoyla memleketime ulaştığı gün bende her şeyi geride bırakıp Ankara'dan ailemin yanına doğru yola çıkmıştım. Yani kararımı verdim ve kötü giden evliliğimi bitirdim.

O gün bugündür tablomdaki neredeyse tüm hayallerim gerçek oldu.Teşekkürler Melda Tunçel

Şimdi İstanbul'dayım.

YAŞAM KOÇLUĞU ve NLP eğitimlerimi tamamladım. O programda tablomu hazırlayan GÜLDEN ÜNER, TOLGA HANCI, BERİL ATAKUL ve BUKET ÖZEN' in koçluk yaptığı ID DANIŞMANLIK'ta yaşam koçluğu yapıyorum. Master Coach olmak için de diğer eğitimlerime devam ediyorum. Ayrıca bana değer veren bir eşim var ve çok mutluyum.

Beklemek zaman kaybından başka bir şey değildir. Siz de hayatınızda bir şeyleri değiştirmek istiyorsanız HAREKETE GEÇİN!

(Ekteki tablolar da benim hayallerimin gösterggesi olup; kırmızı olan tablomda nerdeyse hepsi gerçekleşti bende yenisini hazırladım ;) )

 
Toplam blog
: 28
: 6802
Kayıt tarihi
: 12.11.11
 
 

1981 Söke'de doğdum. İzmir Dokuz Eylül Üniversitesi mezunuyum. Başarılı bir okul hayatından sonra..