Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ağustos '11

 
Kategori
Şiir
 

Hayal ve Aşk

Hayal ve Aşk
 

Yalnızlık


Ey hayallerimin gözdesi nazenin kadın
Sevdanın dilencisiyim kapına geldim
Teşbihte hata olmasın ama ben seni
Bu alemdeki her şeyden daha çok sevdim. 

Ölümcül tutkuyu anlamak zordur gülüm
Bil ki ben, sana ruhumu verdim.
Yürürken önüne düşen yaprağı,
Bastığın kara toprağı sevdim. 

Gittiğinde, ağıtlar yazdım ardından
Kalbimi yoluna serdim
Sırf sen ordasın diye
Yaşadığın uzak şehirleri sevdim 

Yaşlı kentin kan kokan caddelerinden
İçimi kor gibi yakan acılar derdim.
Ve ben, zeytin gözlerinin hatırına
Baktığın dağları, taşları sevdim. 

Resim: yeniresim.com 

 
Toplam blog
: 462
: 707
Kayıt tarihi
: 28.04.07
 
 

Emekliyim. Herkes gibi benim de bir dünya görüşüm var. İnsanların farklı fikir ve inançlara sahip..