Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Hayal

Muhtemelen canımız sıkkın
Öyle bir halimiz var çünkü
öğlen vakti,
keyfimiz yok.
Aç da degiliz
birbirimize bakıp çıkalım diyoruz,
çıkalım yeter ki,
arabandayiz...
deniz kenarina gideriz, nereye gidecegimizi konusmadan,
konusmaya, gerek te yoktur zaten
tarabya - sarıyer sahili muhtemelen.
Hafif yağmur çiseler
yağmurluk üstlerinde
balık tutanlar vardir sahilde
arabada oturup biraz
sonra dışarı çıkarız
Hava soğuk ama üşütmez ilk başta
ellerimizi kucaklarimizda bağlayip
denizi seyrederiz.
Hırçındır deniz,
fonda bu müzik...
martılar yarışıyor bir balık için
sesleri çığlık çığlığa
denizin rengi gridir, korkutucu
bir karabatak girer suyun içine
bazen kendimizi ona benzetiriz
susariz
suskunluğumuz çok sey konusmaktir aslinda
çok sey konuşuruz,
kızarız,
söveriz hayata belki
sonra bakar birbirimize gülümseriz
hiç değilse;
bir omuz vardir yaslanılacak
bir el vardir tutulacak
sonra yine susariz
çok seydir suskunluğumuz aslinda
bir bir serperiz kızgınlıklarımızı sövgülerimizi
denize
dalgalar çıldıra çıldıra götürürler denizin dibine.
fonda yine bu müzik...
Soruyorsun üşüdün mü diye
üşüdüğümü hissetmem ben bilirsin
çıkarıp ceketini bana veriyorsun
sonra gözlerimden yaş damlıyor
susuyoruz
neden agladığımı bilmiyorum
bakıyorsun bana
ne yapabilirim senin için bakışı
bu bakışını çok seviyorum
sonra bakıyorum sana
kafamı yana yatırıp
dudaklarımı ısırarak
omuzlarımı kaldırıyorum
"hiçbirsey yapamazsın" demeye çalışarak
susuyoruz yine
ama çok şey konuşuyoruz aslında
ne çok sey paylastik degil mi diyorum
zaman daralıyor
Kazim'i hatırlıyoruz birlikte
dinlemekten eskitemediğimiz şarkılarını konuşuyoruz
darma dağın ediyor her şarkı bizi
her nefesimiz daraldığında
kendimizi deniz kiyisina atiyoruz
üşüyerek,
susarak,
susayarak...

 
Toplam blog
: 91
: 1012
Kayıt tarihi
: 24.02.09
 
 

Yazmak bir tutku benim için. Yıllardır yazmayı seven biri olarak, bilgisayarın icadı ve gelişen t..