Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '12

 
Kategori
Şiir
 

Hayal

Hayal
 

hayal aleminde balonla yükselme (alıntı)


Bir dünya kurdum hayallerden kendime,

Balonla yükseldim göklere,

Gidiyorum çocukluğumun kentine:

Konağımızı süsleyen, kavak ağaçları,

Çifte Minareler, Cennet Çeşmesi,

Ezanla uyandıran hocanın sesi.

Daldım bulutların arasına,

İşte tandır başı, sinilerde, keteler,

Lavaş ekmeklerin kokusu,

civil peynir çeşnisi,

Hayal mi, Düş mü, Acaba?

Başı yazmalı anam okşuyor saçlarımı,

Elleri kınalı, gülen yüzü.

Birbirleri ile güreşen kardeşlerimin neşesi,

Tutup ellerini, gitme anacığım diyorum,

Birden kendime geliyorum,

Hayal âleminden uyanıyorum.

 

NAHİDE ÇELEBİ

   

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..