Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '10

 
Kategori
Deneme
 

Hayale mektup - VII

Hayale mektup - VII
 

Foto için Mehmet Sağlam'a teşekkürler_____________________________________________________________________


 

Bir nefes bakıştık parkta.
Kırpmıyordu bilgiç gözleri.
Adımlarımı hızlandırdım.
Belki de o var sandım.
Döndüm geri.
Oradaydı bilge kedi.
Mavi gözlere daldım.
Acıyordu belli.
Her sabah aynı deli.
Bak sana Karabaş'ı anlatayım.
Mızıkacılara katayım.
Jonathan'ı kandırayım.
Fletcher'ı da sana bırakayım.
İşin mi zor?
Baktı mavi gözler delerce.
Uzattı patisini severce.
Dokundu ruhuma kendince.
Ve gitti, acılarım peşinde!
Damladı hüznü yaprağın.
Islandı yanık bağır.
Diyor ki yürek, onu çağır.
Bilse sevdası ne ağır.
Yasladım sırtımı ağaca,
Yok ki cesaret göle bakmaya.
Konar elbet buradaysa.
Ya onun gölü başkaysa!
Düşün diyor üç yapraklı yonca.
Ya o göl hiç olmadıysa!
Neden yorulmaz eğer varsa!
Yaşanmaz ki haklıysa.
Oysa can coşar sarılsa.

 

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..