Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '10

 
Kategori
Deneme
 

Hayale mektup - VIII

Hayale mektup - VIII
 

_________________________________________________________________________________________________________


Uzun zaman oldu gemilere el sallamayalı
Hayallerime yanaşmayalı
Karanlık dehlizlerimde mahsur kalalı
Meğerse ne maviymiş gökyüzü
Gülermiş kara bulutların da yüzü
Yıldızlarmış gecenin gündüzü
Ama ne acı
Anladım ki o göl hiç olmamış
Ya kelebeğim var mıymış
Demek ki benim hatammış
Ve suskun dalgalar
Nasıl da kucaklar martılar
Üzülür de sormazlar
Ama gözde seni ararlar
Yok oysa
Jonathan aldı götürdü
Bir demet bahar getirdi
Gönle çiçekler serdi
de yolculuk var yine
Ruhum ben derdinde
Arıyor sokak sokak
İnan hiç bıkmayarak
Güleceğim artık
Çiçekleri böcekleri
seveceğim sensiz gölleri
Aşka aç ağaçlar bulacağım
İçi boş kalpler çizeceğim
O kalpleri mesken tutacağım
Çağlamayacak sen gözyaşları
Akacak mutlu ben ırmakları
Ne daracık sokakların nemine
Ne de gecelerin gizine karışacağım
Gözlerim parlak
Yüreğim umutlu
Şakırken kuşlar ben bana koşacağım
Bir de bakmışsın yakalanmışım
Ruhum söyledi varmışım

 

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..