Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '13

 
Kategori
Deneme
 

Hayali bırak, realiteye bak

Hayali bırak, realiteye bak
 

Resim alıntı


Amelie filminin müziklerini dinliyorum şu anda.

Youtube’a amelie soundtrack yazarsanız ve arama sonuçlarında en üst sıradaki linke tıklarsanız, 62 dakikalık film müziklerini dinleyebilirsiniz.

Üniversitede bir kız sevmiştim. Kız liseyi bitirmek üzereydi.

‘Liselim’ durumları yani.

Ama öyle sağa sola ‘liselim’ yazmamıştım. Öyle biri değilim.

Bu liseli kız ile Amelie filmindeki ana karakter kız arasında bağlantı kurmuştum.

Çocuktuk.

Peşinden az koşturmamıştı beni.

Hala hayalimdeki o kişiyi arıyorum, ama henüz çıkagelmedi.

Bir keresinde yakın bir arkadaşım şöyle söylemişti:

“Hayalindeki o kız gelmeyecek, boşuna bekleme”

Onun demek istediği:

“Kafanda kurguladığın kızı bırak, öyle biri yok” idi.

Bu haftasonu yeni biriyle tanışma ihtimali var.

Ortak bir arkadaş tanıştıracak.

Ne fazla beklentiye girmeli, ne de umutsuz olmalı…

Cambazlık gerektiren bir denge yani!

Hayırlısı en başta.

Ve tabiki de kısmet…

 
Toplam blog
: 75
: 393
Kayıt tarihi
: 22.05.08
 
 

14.021982 doğumluyum. Kökenim Malatya, doğduğum ve yaşadığım yer İstanbul. Yüksek lisans mezunuyu..