Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '12

 
Kategori
Şiir
 

Hayalim ol...

Bugün gel
Sesini özledim
Ne olur konuş
Bir gül açsın
Zamanların ötesinden
Gönlüme
Bir şarkı söyle
Bana
Senden olsun

Bal dudaktan aksın
Gök mavisinden
Deniz mavisinden olsun
İçimde
Bir şeyler kımıldıyor
Yar senden taraf
Bu gün gel
Hicaz söyle
Unuttur beni bana
Hadi gel
Yağmur ol
Yağ üstüme

Melteminle

serinlet...
Güneş ol
Isıt tenimi


Işık ol
Kaldır sensizliğimi
Hayalim ol
Al beni
Götür beni
Göğsünde yatır beni
Pınar olsun
Sesin aksın içime

Meltem olsun

Essin tenime...
Bir şarkı söyle

Bal dudaklarınla
Aşktan yana olsun
Ceylanım,
Bütün renklerini
Getir çiçeklerinin

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..