Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '21

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Hayalim suya düştü

Hayalim suya düştü. Biliyorsunuz halka açık etkinlikler yapılamıyor. Bende beyaz baston haftasıyla ilgili şöyle bir hayal kurmuştum. Bir kaç kişiye de fikrimi açtım. Beyaz bastonlar alınacak valilik kaymakamlık polis siyasiler fark etmez kim gönüllü olursa bir ekip kurulacak bu ekip beyaz bastonları belirlenen ailelere ücretsiz verecek.

Bu görüşmede hem beyaz baston hediye edilecek hem de görmeyenin yaşadığı şartlar gözlemlenecek ihtiyaç varsa ilgili kurumlara iletilerek çözülecek. Görmeyen arkadaşın yalnız olmadığı ve devletin ve milletin onun yanında olduğu gerçeği vurgulanacak.

Yapılan görüşmeler raporlanacak ve resimlenecek salgın döneminde görmeyenlerin sorunları tespit edilerek çözüm kimdeyse yazılı olarak bildirilecek.

Ben bu faaliyeti yapamadım bir kaç gün bekledim belki de İzmir’de ve farklı illerde birileri teşebbüste bulunur böylece hem arkadaşlarımız evinde ziyaret edilmiş ve şartları görülmüş olur belki de bu iletişim sayesinde bazı sorunlar çözülür biz hayalimizi paylaşalım. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93   #GörmeEngellilerHaftası

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..