Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Fevzi Gültuna (Cavıldak)

http://blog.milliyet.com.tr/fevzigultuna

11 Mayıs '09

 
Kategori
Deneme
 

Hayalim

Hayalim
 

Yemyeşil ormanlarla kaplı, kirlenmemiş denizleri, gürül gürül çağlayıp akan dereleri olan...

Etrafa gülen yüzleri, geleceğe endişeyle bakmayan gözleri olan; sevgi ve saygının hüküm sürdüğü...

Birbirilerini bir hiç uğruna katletmeyen insanların yaşadığı mezraları, köyleri ve şehirleri olan....

Bir kişi düşünce kaldırmak için bin kişinin koştuğu....

Dilinin, dininin, mezhebinin ayrılık sebebi sayılmadığı...

Özgürlük ve insan hakları adına, daha fazla demokrasi adına sokaklarında arabaların yakılmadığı, masum insanların işyerlerinin taşlanmadığı...

Ülkenin belli bölgelerinde çıkarılan fitne ve fesat sonucu meydana gelen terör olayları nedeniyle harcanan paraların, sağlık, eğitim ve kalkınmaya harcandığı...

Kalkınmanın öncü kuvveti olan üniversitelerin ülkenin kalkınması, insanların refahı için projeler ürettiği ve birbirileri ile yarışan birer eğitim yuvası haline geldiği...

Hoşgören, kızmayan, sevgi dolu, birbirinden korkmayan insanların yaşadığı...

Yaşlıların ömürlerini huzurevlerinde değil, ailelerinin yanında tamamladığı bir TÜRKİYE HAYAL EDİYORUM...

Hayal bu ya.... Arzular suç olamaz ya.
 
Toplam blog
: 78
: 604
Kayıt tarihi
: 06.02.09
 
 

1957 Amasya' da doğdum.İlkokulu Amasya' da okudum. Ortaokul ve liseyi Sincan' da, yüksek okulu Samsu..