Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Hayalimdeki Kadın

Hayalimdeki Kadın
 

Öyle bir kadın hayal ettim ki…
• Nasıl biri olursam olayım, beni gönülden sevsin.
• Ölümcül acılarıma değil, her derdime içi yansın.
• Düştüğüm çamura uzanan ilk el onunki olsun.

Öyle bir kadın düşledim ki…
• Vefasızlık ettiğimde başıma kakmasın.
• Beni herkesten ve her şeyden çok kıskansın.
• Mutluluğum ve sağlığım için kendi hayatını hiçe saysın.

Öyle bir kadının peşinden koştum ki…
• Sesimdeki minicik titremeden sıkıntımı anlasın.
• Hayatında benden daha değerli hiçbir şey olmasın.
• Gözlerinden her zaman benimle gurur duyduğu okunsun.

Öyle bir kadın aradım ki…
• Verdiğim sevgiyi, bin katıyla geri versin.
• Sevgisini gizlemesin, karşılık beklemesin.
• Sevgisi karşılıksız kalsa da asla tükenmesin.

Bu sözlerimi duyanlar dedi ki...
• Mehmet Bey, iyi ki 'hayal ettim, düşledim' diyorsun.
• Öyle bir kadını sen ancak rüyada bulursun.
• Bu söz beni çok düşündürdü, nasıl düşündürmesin...

Bir de baktım ki...
• O kadın hemen yanımda, hayatımda!
• Herkes ona başka isimle hitap etse de,
• Ben ona elli yıldır “Anne” diyorum.

 
Toplam blog
: 147
: 2923
Kayıt tarihi
: 05.05.07
 
 

İngilizce öğretmeniyim, çevirmenim, dilmaçım, araştırmacıyım. / Beş kitabım var: Beynin Kimliği, ..