Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Hayalimdeki Türkiye

Hayalimdeki Türkiye
 

Beş senedir Avrupa'dayım, Türkiye'den hiç mi hiç haberim yok.

İstanbul’a yeni girmişim, şaşkın mıyım şaşkın.

Etrafta tek polis yok. Aklımdan acaba polisler yine eylem mi yapıyor.

Bu gün işe gelmemişler dedim.

Etraf şüpheli paketlerle dolu ama hiç aldıran yok.

Aaa adama bak yol kenarın da ki çöpleri kutuya atıyor.

Her halde memur dedim. Yok, canım değil sivil elbise

Hayırdır inşallah

Aaa burası üniversite değil mi?

Ya bu girenler türbanlı değil mi?

Ne güzel olmuş dedim. İşte özgürlük bu

Herkes istediği gibi girebiliyor.

Yollarda dolanıyorum. Hiç trafik yok.

Hayırdır inşallah

Trafik polisi de herkes trafik ışıklarına göre hareket ediyor.

Kimse önce ben geçeceğim demiyor.

Yok, yok ben yanlış gelmişim burası Türkiye değildir.

Bir dükkânın önünden geçerken radyo sesi duydum.

Saat başı haberleri sunuyordu.

Ha dedim. Allah bilir kaç kişi ölmüştür.

Acaba şehit var mı ki dedim.

Allah göstermesin deyiverdi dilim.

Şehit yoksa da kesin orman yangınları vardır demeden geçemedim.

Haberlere bir kulak atayım dedim.

Ülkemiz Avrupa birliğine girdikten sonra ilk toplantı ülkemizde yapılacak.

Gelecek sene yapılacak olan dünya kupasına ülkemiz ev sahipliği yapacak.

Başbakan sokakta hiçbir korumasız gezmeye karar verdi.

Ülkemize ziyarete gelen diğer ülkelere koruma tahsis edilmeyecek.

Yollar kapanmayacak.

Kalbim duracak gibi idi. Eğer Türkçe vermese inanmayacaktım haberi.

Benim bu durumu mu gören bakkal dışarı çıktı. Bana bir su ikram etti.

İki de çay söyledi.

Amca bu ne böyle dedim.

Oğlum; “ sen sanırım uzun zamandır Türkiye de değilmişsin. Türkiye çok değişti. Artık PKK diye bir şey kalmadı. Terör ise hiç yok. Polisler başka görevlere kaydırıldı. Hiç polis kalmadı.

Çünkü hiç olay olmuyor burada. Askerlerden nöbet kaldırıldı. Sadece eğitim yapıyorlar” dedi. Bu sözleri duymak beni çok memnun etmişti ama hala inanamıyordum.

Çıktım o dükkândan, etrafta ki bakkalları seyrediyorum.

Büyük marketlerin, bakkalların, petrollerin hepsinin adı Türkçe.

Aaa dedim hani bu İngilizce aşkı, Allah a bir kez daha şükrettim.

Benim bu halimi gören bazı İstanbullular yüzüme öğlece bakıyorlar.

Eskiden sokakta ölsen haberi olmazlardı.

Hayıııııııııııır uyanmak istemiyorum…

Offffffffffffffffffffffffff be yine rüya imiş.

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..