Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Hayalinle yaşamaya alışacağım bir gün

Hayalinle yaşamaya alışacağım bir gün
 

Gecenin ayazı...


Koyu mavi

gecelerden birindeyim.

Sahil boyu yürüyorum

yine sensiz.

Senli hülyalara dalmak

huzur veriyor bana.

Gözlerimin önünde yüzün

sıcacık gülüşün.

Bir yandan,

ismini fısıldıyorum hasretle denize,

bir yandan

en sevdiğin türkü dilimde.

Gecenin ayazı

üşütmüyor beni.

Uzanıyorum

boylu boyunca sahile

nemli kumlar bile buharlaşıyor

alevimle.

Yıldızlar göz kırpıyor

bir bana

bir senin

hayaline.

Avuçlarıma,

buzdan yıldızları alıyorum

yıldızlar eriyor

sana olan

AŞK ateşimle...

İstanbul,

 
Toplam blog
: 44
: 286
Kayıt tarihi
: 30.05.09
 
 

İstanbul doğumluyum.. İstanbul' da yaşıyorum.. Emekli bankacıyım... Çocuk yaşlarda başladığ..