Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Hayaller gerçek oldu

Hayaller gerçek oldu
 

alıntıdır


Her sene bitiminde “bu yıl neler yaptım” diye düşünürüm. Hedeflerimin, hayallerimin, isteklerimin hangilerini gerçekleştirebildim? Neler eksik kaldı, neden kaldı ve ne zaman hayata geçirebilirim?

Belki hepinizin içinden aynı şeyler geçiyordur. Öyle ya kocaman bir yıl! Neler sığdırılmaz ki…

Yazmak hayatımda böylesine güçlü bir tutku halini almışken, takdir edersiniz ki en büyük isteğimde mesleğime bağlı kariyer hedeflerim dışında, yazmak ve yazdıklarımı geniş kitlelerle paylaşabilmekti.

Bu yılın son günlerinde bu hedefimin gerçekleşmesi beni inanılmaz motive ederken, bütüne faydalı olacak güzellikleri paylaşabilmekte büyük keyif ve istek verdi.

Adı çoğumuz tarafından bilinen bir derginin Aralık 2012 sayısında hayalim gerçeğe dönüştü  ve ilk yazımı paylaşabilme fırsatım oldu. Derginin içeriğinde Kültür – Sanat ve faydalı bilgilere, olan bitene tanık olurken, bana ait bir sayfada kendi yazdıklarımı okumak anlatılması mümkün olmayan bir duygu yaşattı bana.

İsteyenler bayilerden dergiye ulaşabilirler. Yada benimle iletişime geçebilirler.

Genel Yayın Koordinatörü Yasin Bey’e desteğini esirgemediği için bu vesile ile tekrar teşekkür etmek istiyorum.

Ve Milliyet Blog;

Tanıdık komşularıyla, sıcak esintisiyle tiryakisi olduğum okul!

Bana kendimi geliştirme, yazdıklarımı paylaşma, yeni dostluklar edinme, her gün farklı bir şey öğrenebilme fırsatı sunan bir hazine.

Milliyet Blog editörlerine, yazarlarına ve okurlarına da yürekten teşekkürleri borç bilirim.

Hayallerinizin, hedeflerinizin gerçek olması dileğiyle,

Sevgiler…

 

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..