Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayaller nasıl yaratılır

Hayaller nasıl yaratılır
 

Objektifimden...


Saatler gece yarısını geride bırakmış. Vakit geç, çok geç. Sokak lambaları, çiçekler gibi parlıyorlar ve esrarengiz bir ışıkla aydınlatıyor etrafı.

Çok güzel!

Âdeta duru bir zindelik var dışarıda. Tekdüze gündelik hayat, erimiş güneşin ışıklarınla birlikte.

Sessizlik. Araba ve otobüs uğultuları yok.

Cırcır böceklerinin seslerini ve hafif rüzgarla sallanan yaprak hışırtılarını duyuyorum.

Her şey gerçeküstü sanki. Şehir farklı.

Açık pencerenin önünde durmuş seyrediyorum.

Dışarısı olağanüstü, bir tablo kadar, güzel.

Doğu, çok çok hafif ışıklanmaya başlıyor. Gökteki Ay, hâlâ parlıyor ve bana gülümsüyor sanki, bu sefer ürkütücü değil.

Gündüzün ilk ışıkları, gecenin cazibesini götürmeden önceki son dakikalar...

İşte o anda, her şey mümkün olabileceğini, düşünüyorum. Bu harikaların saati.

Şehir yarı uyanık, gizemli bir halde.

Doğa, bu güzelliği, hissedene tüm dileklerini yerine getirmeye hazır sanki.

Tuhaf değil mi ? Bu kadar basit, sadece dilek tutmak yeterli.

Gözlerimizi kapatmak ve düşüncelerimizi bir dileğe yöneltmek…

Dileklerimi önceden hazırlamıyorum, ilk ışıkla kendiliğinden geliyorlar.

İhtiyacım olduğu şeyleri biliyor, benliğimin derinlikleri ...

Biz insanlar doğuştan sanatçıyız. Hepimiz, sadece özel yetenek sahibi olanları değil, tüm insanları kast ediyorum.

Biz kendi hayatımızın kahramanlarıyız.

Gün ışınmadan önceki zaman dilimi çok farklı, huzurlu ve sihirli.

Bir şeyler dilemenin veya hayal etmenin tam zamanı.

Tuttuğum dilekler gün içinde, bana enerji verdiğini fark ettim.

Korkmadan her şeyi dileyebilmek harika bir duygu…

İlk seferinde gerçekleşmese de, ısrar edersek, bir gün mutlaka…

Ve hayâllerin nasıl yaratıldığını öğreneceğiz.

En imkânsız gibi görünen hayâller bile bir gün gerçek olabiliyor, bunu yaşayarak öğrendim.

Gecenin, gündüz ile yer değiştirmesi, saat beş ile altı arası büyülü bir zaman…

O büyüyü yaşamak isterseniz, denemesi çok kolay.

İlk ezanın sesi…

Bu güzelliği görmemiz ve dilek tutmamız için âdeta bizi davet ediyor.


Bizim harika geleneklerimiz var. Bunu her Ramazan ayında, yeniden ve yine yaşıyorum.

Bizi biz yapan, farklı ve özel kılan, ortak değerlerimiz…

 
Toplam blog
: 144
: 1854
Kayıt tarihi
: 13.03.08
 
 

Doğduğum ve büyüdüğüm şehir Kırcali, Bulgaristan. Yıl 1964. Makina Mühendisiyim. Evli ve iki çocu..