Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '12

 
Kategori
Anılar
 

Hayaller ve gerçekler

Sene 1994
Liseden mezun olmuşuz... 3 kanka aynı şehir, aynı bölümleri yazmışız:)
İstanbul Ünv. Kampüs Beyazıt'ta... Yurt Avcılarda.... cahillik... bilmezlik.... meğer okula uzak diye nakil istenebiliyormuş... 2. dönem öğrendim bu bilgiyi.. nakil istedim ve okul hayatımın geri kalanını Çamberlitaş Kız Öğrenci Yurdu 404 numaralı odada bitirdim. Benim uğurlu rakamım4 idi ve bu oda numarasında iki adet 4 vardı;)
Can dostlar edindim bu odada... yıllarca ayrı kalsakta, karşılaştığınızda sanki bir çay doldurup koltuğunuza geri döndüğünüz zaman dilimi vardır ya... Bizim için de 'yeniden' karşılaşmalarımızın arasındaki zaman dilimi öyle birşeydi işte...
Seneler, yıllar su gibi akıp gitti...
Kurduğumuz hayallerin çoğu gerçekleşti...
Hayal etmediğim bir 'gerçek AN'ın fotoğrafıdır BU!
Bir gece Sultan Ahmet'de gezerken...
Ayaklarımın beni yurduma... o zamanki üniversiteli Devrim'e götürmesidir...
O Devrim'in yanında, kendi çocukluğumu onda gördüğüm afacan kızım...
Şimdiki Devrim'in karnında, adına henüz karar vermediğimiz, minik kızım

4 Devrim'in karşılaşmasıdır o 'AN'

yıllar yıllar sonra...

ayaklarımın beni götürdüğü yurt kapısının önüne 2 kızım ve eşimle geleceğimi söyleseler güler geçerdim... Yıllar hayalini kuramadığımız güzellikleri de getiriyor hayatımıza... iyi ki varlar.. iyi ki yanımdalar

 

 
Toplam blog
: 119
: 1401
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Ben kimim? Tüm sıfatlarımın dışında doğduğum günden beri bu sorunun cevabını bulmak için sürekli ..