Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayaller

Hayaller
 

Yazın en sevdiğim sestir kuş cıvıltıları. Güneş erkenden uyandırmak istercesine süzülür ya odanın penceresinden içeriye, o sırada da bir iki kuş sesi aynı anda cıvıltılarını bırakır gökyüzüne. İşte uyanmanın ve yeni güne hazırlanarak düzenlenmiş evrene gözünü açabilmenin, mutluluğunu yaşar insan. Bu yazın başında gittiğim birkaç günlük gezide karar vererek dönmüştüm. Bozcaada’ya yerleşmeli ve ileride burada yaşamalıydım. Sessizliği, sakinliği, rengarenk masa ve sandalyelerle dizili restaurantları. Ancak kendi müşterisinin duyabileceği şekilde sürekli çalan müzikleri. Bembeyaz boyalı evlerin penceresinden sarkan begonviller, adanın daha dışında kalan bağ evleri, oralardaki huzur…


Nasıl özledim anlatamam. Yaz – kış yaşanacak bir yer benim gözümde. Dünya’nın 4. Güzel adası seçildiği söyleniyor. Civardaki butik oteller ise görülmeye değer şirinlikte. Şimdi pencereden dışarı bir baktım da en çok nerde olmak isterdim diye, ilk aklıma gelen yer yine ada oldu. Bazen olduğundan daha farklı yerlerde olmayı düşlüyor insan. Kendisinin yada yaşantısının tam zıttı bir öykü yazıyor düşlerinde. O anlarımdan birindeyim belki de.


Şimdi tam karşımda deniz varken, bir vapur alıp götürse ya beni. Önce Geyikli’ye oradan feribotla Bozcaada’ya. Karşıma ilk çıkan Ceneviz Kalesi olsa. Daha sonra insem çarşıyı gezsem. Saate hiç bakmadan o dar ve sevimli sokaklarda dolanıp dursam. Hayal bu ya bembeyaz bir evlerden biride benim olsa. Begonvilsiz olmaz, cumbalı ferforje parmaklıkları olmalı camlarında. Hemen önündeki bahçede meyve sebze olmalı. Yemelikten çok izlemelik. Süs biberleri, süs domatesleri. Yemeye kıyamadan baksam. Salıncaklarında oturup çayımı içerken, yanıma en sevdiğim kitabı alsam. Sabahın ilk saatlerinde Ayazma Plajı’nda olsam. Deniz henüz bomboşken ilk ben yürüsem sahilinde. İlk ben ayak izimi bıraksam kumlarında.


Hayaller ne güzel alıp götürür bizi anında olmak istediğimiz yere. Ne yer bulma sorunu vardır, ne izin alma problemi. Her an müsaitsindir ve evini istediğin yere yerleştirme hakkı senindir. Hayaller, hediye paketleri gibi süslü hayaller… İçerisinde bir olmasını arzu, ettiğin birde gözünü kapatıp olmak istediğin yerler saklar. Aşklar saklar, sevgiler saklar, huzur, mutluluk, beklenti, dürüstlük saklar. Her ne kadar gerçeğin gölgesinden ayrılmamak gerekse de, sanırım bazen kopmayı seviyorum. Hayallerime gidiyor, biri taa ki adımı söyleyene kadar orada kalıyorum. Aynen şimdi olduğu gibi. Mesai başladı, çalışma vakti.

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..