Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '13

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Hayallerim, emeğim, yolum. (Dikili)

Hayallerim, emeğim, yolum. (Dikili)
 

Dikili de kabotaj bayramı şenliklerinde düzenlenen faaliyetlerden


29 Haziran Cuma

Sabah birkaç defa gözümü açmama rağmen saat 10 a kadar uyumaya inat ettim. Çandarlı ya gitmek mi kalmak mı? Yöre insanına sormakta fayda var. Sen bu gün de buradaki develerle idare et dediler. Yarın hava kalacak daha rahat gidersin. Hava biraz serinleyince benzin ikmali yapacağım. Bankadan 120 TL nakit avans çektim. Borcum 300 TL olmuş. Emekli maaşını alınca Allah kerim.

30 Haziran Cumartesi

Rüzgâr devam ediyor. Yarın için tayfun hoca dalışa gitmeyi planlıyor. Uygun olurlarsa bende onlarla birlikte gideceğim.

1 Temmuz Pazar

Kabotaj bayramı kutlu olsun.

Sabah 10 da Özgür 2 teknesiyle çıktık. Dalış ekibi üç ayrı noktada dalış planlıyor. İlk durağımız Bademli. Zeytin ağaçlarının içinde küçücük bir ev olan koy da demir atıldı ve ilk dalış burada. Daha sonra da ılıca istikametine giderek bir sonraki dalış noktasına varmış olduk. Kumanyalarımı yedik. Son dalış noktasın da da dalışlar yapıldı ve Dikili ye geri döndük.

Liman içinde kabotaj şenlikleri yapıldı. Tekne yarışı, yüzme yarışı ve yağlı direkten bayrak alma.

Yarın Diki den çıkar mıyım kalır mıyım? İlaçlarım da bitti. Sağlık ocağına uğramam şart.

2 Temmuz Pazartesi

Biten ilaçlarımı yazdırmak için saat 9.00 da sağlık ocağına gittim. Öyle bir kalabalık vardı ki vazgeçerek çay bahçesine kitabımı okumaya döndüm.

Her zaman olduğu gibi kitap okuyorum. Daha sonra okey oynayan bir masaya 4 ncü olarak katıldım. Çok değerli dostlardı. Özellikle Belgin öğretmen eğitim ordusunda mücadele veren öğretmenlerimize örnek tir bence.

Yarından sonra hava kalacak diyor tahminler ama değişen pek birşey de yok.

3 Temmuz Salı

Bugün tekrar sağlık ocağına giderek ilaçlarımı yazdırmak istiyorum. Sistemdeki makineden vatandaşlık numaranızı girerek sıra numarası alıyorsunuz. 62 numarayı verdi bana makine ve dr x e muayene olacağımı yazdı elimdeki fişe. Ancak doktor yerinde yok. Daha sonra doktorun kendi çocuğunu hastaneye götürdüğünü ve geç geleceğini öğrendik. Saat ilerleyince diğer doktorlara paylaştırdılar bizi. Tansiyonum 12-8 miş oldukça iyi özellikle bu sıcaklara rağmen. Reçetemi alarak eczaneye gittim. İlaçlarımı aldım.

Salı günleri Dikili nin pazarı. Birkaç şey almak ümidiyle Pazarı dolaşmaya gittim. Biraz kiraz, erik, kayısı aldım. Benim erik diye aldığım meyve maalesef erik değil genetiği değiştirilmiş şeftalimsi bir şeymiş. Ne kadar da anlıyorum meyveden.

Yarın Dikili den ayrılıp önce Bademli oradan da Çandarlı ya gideceğim.

4 Temmuz Çarşamba

Sabah erkenden kullanma suyu takviyemi yaptım. Bu arda barınak görevlisi olduğunu söyleyen bir vatandaş elinde makbuzla gelerek 50 TL talep etti. Barınak tarifesine göre Devekuşu boyunda bir tekne için günlük 2 TL civarında bir ücret almaları gerektiğini söylediğimde, başkan söyledi dedi. Şimdi ne yapacaksın. Ya tartışmayı uzatacak günü öldüreceksin ya da lanet olsun diyerek parayı vereceksin. Lanet olsun dedim. Tartışama daha uzamasın diye 50 TL yi ödedim. Ve halatımı alarak Dikili barınağından çıktım.

 
Toplam blog
: 55
: 313
Kayıt tarihi
: 10.11.12
 
 

Yaşamımın büyük bir bölümünde , kafam kuma gömülü KARADAN DENİZE bakmıştım. Bundan böyle kafamı k..